سواحل آنتالیا (همه آنچه پیش از رفتن باید بدانید)

سواحل آنتالیا

سواحل آنتالیا و پلاژهای توریستی مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری آنتالیا می‌باشند. سواحل تمیز، شن‌های طلایی و امکانات مناسب در آنتالیا باعث شده‌اند گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به این استان سفر کنند. آنتالیا استانی در ترکیه است که مرکز آن شهر آنتالیا می‌باشد و به دلیل همجواری با دریای مدیترانه، آب و هوای مناسب و پوشش گیاهی انبوهی دارد. در این مطلب می‌خواهیم سواحل آنتالیا را نام ببریم و به بررسی امکانات آن‌ها بپردازیم. اگر قصد سفر به آنتالیا دارید می‌توانید این مطلب را بخوانید و بهترین ساحل آنتالیا را انتخاب کنید.

 

۱. ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر آنتالیا

ساحل کمر (Kemer) یکی از جاهای دیدنی آنتالیا است که در شهر کمر قرار دارد. در لیست سواحل آنتالیا و پلاژهای توریستی ساحل کمر بسیار مشهور است زیرا امکانات آن دارای تنوع قیمت می‌باشند و با هر بودجه‌ای می‌توان در این ساحل تفریح کرد. از جمله مهمترین خصوصیت ساحل کمر این است که بسیار تمیز بوده و شن‌های نرمی دارد. در این ساحل و دریای آن نیاز به پوشیدن دمپایی‌های مخصوص ندارید. تفریحات دریایی مختلفی در ساحل کمر وجود دارند برای مثال جت اسکی، موج سواری، شنا و … از جمله تفریحات دریایی هستند.

 در بخش‌هایی از ساحل کمر به دور از تفریحات دریایی، آرامش بیشتری وجود دارد که برای حمام آفتاب مناسب می‌باشند. ساحل کمر بین کوهستان دریا قرار گرفته برای همین منظره جذابی دارد که برای مدتیشن بهترین گزینه می‌باشند. فراموش نکنید که شن‌های طلایی ساحل کمر در ترکیب با آبی شفاف دریا، بهترین سوژه‌های عکاسی در سفر آنتالیا را برای شما بوجود می‌آورند. مانند بسیاری دیگر از سواحل آنتالیا، این ساحل هم در فصل تابستان بسیار شلوغ است. آب و هوای آنتالیا به طور کلی معتدل است و در هر فصلی می‌توان به آن سفر کرد. اگر در فصل زمستان به آنتالیا سفر کنید ساحل کمر بسیار خلوت‌تر و آرام‌تر می‌باشد.

 

۲. ساحل بلک آنتالیا

 

ساحل بلک

 

یکی از لوکس‌ترین سواحل آنتالیا ساحل بلک است. این ساحل فاصله کمی با شهر آنتالیا دارد و هتل‌های لوکس مشهوری در آن ساخته شده است. بسیاری از سلبریتی‌های ترکیه این ساحل را برای تفریح انتخاب می‌کنند. همان‌ طور که حدس می‌زنید هزینه اقامت در هتل‌های بلک بسیار بالا می‌باشد. یکی از مهم‌ترین امکانات در نزدیکی ساحل بلک، زمین گلف است. این زمین گلف بزرگترین زمین گلف در ترکیه است. در ساحل بلک تفریحات دریایی زیادی وجود دارد در ضمن همه امکانات لوکس فراهم شده‌اند. هتل‌ها برای مسافران خود صندلی‌های ساحلی و چتر به ساحل می‌آورند. شن‌های ساحل بلک هم نرم است و سنگریزه ندارد. این ساحل برای حمام آفتاب و شنا مناسب است.

ساحل بلک فاصله کوتاهی با پارک جنگلی و آبشار کورشونلو دارد. می‌توانید یک روز را به بازدید از پارک جنگلی کورشونلو و تفریح در ساحل بلک اختصاص دهید. اگر با مقایسه قیمت تفریحات در ساحل بلک متوجه شدید هزینه‌ها بالا هستند فقط به‌ شنا کردن بسنده کنید در این ساحل بسنده کنید.

 

۳. ساحل لار آنتالیا

 

ساحل لارا آنتالیا در فاصله ۱۲ کیلومتری شهر آنتالیا می‌باشد. خط ساحلی لارا حدود ۸ کیلومتر است و امکانات زیادی در آن وجود دارد. چندین هتل ۵ ستاره در ساحل لارا ساخته شده‌اند که از جمله مشهورترین هتل‌های آنتالیا می‌باشند. ساحل لارا برای شنا کردن یکی از بهترین سواحل آنتالیا و پلاژهای توریستی آن می‌باشد. اگر در سفر به آنتالیا کودکان همراه شما هستند می‌توانید ساحل لارا برای شنا انتخاب کنید و خیالتان کاملاً راحت باشد. در این ساحل ارتفاع آب دریا برای شنا مناسب است همچنین پرچم‌هایی در دریا وجود دارند که منطقه مجار شنا را نشان می دهند. علاوه بر این‌ها چند نجات غریق بر سکو‌های مخصوص مشغول نظارت بر امنیت شناگران هستند.

تفریحات ساحلی در لارا شامل جت اسکی، فلای برد، حمام آفتاب، زمین بازی کودکان در ساحل، والیبال و فوتبال ساحلی و … می‌باشند. در ساحل لارا رستوران، بار و کافه‌های وجود دارند که از نظر سطح قیمت متفاوت هستند و شما با هر بودجه‌ای می‌توانید از آنها استفاده کنید. شن‌های ساحل لارا نرم است و برای همین نیاز به دمپایی‌های ساحلی ندارید.

 

۴. بندر قدیمی آنتالیا

 

بندر قدیمی آنتالیا در منطقه تاریخی کاله ایچی قرار دارد. بندر قدیمی یک خلیج کوچک در میان جاهای دیدنی آنتالیا است و اطراف آن را صخره‌های سنگی فرا گرفته‌اند. بندر قدیمی جزو سواحل آنتالیا و پلاژهای توریستی محسوب می‌شود هر چند در آن امکان شنا کردن وجود دارد. ارتفاع آب در این منطقه زیاد است که برای شنا مناسب نمی‌باشد اما انواع تفریحات آبی و مخصوصا دریانوردی با کشتی‌های بادبانی در بندر قدیمی ممکن است. بندر قدیمی آنتالیا در قرن‌های گذشته اهمیت زیادی داشت و محل پهلو رفتن کشتی‌های زیادی بود. پس از انقلاب صنعتی و بزرگ‌تر شدن کشتی‌های تجاری و مسافربری، دیگر بندر قدیمی قابل استفاده نبود. پس از آن بندر قدیمی را تبدیل به یک اسکله تفریحی کردند که برای گردشگران جذابیت‌های زیادی دارد.

در بندر قدیمی آنتالیا تفریحات دریایی مانند جت اسکی، کشتی‌های بادبانی، قایق های تندرو و … وجود دارند. تور‌های دریانوردی مختلفی در بندر قدیمی اجرا می‌شوند که شامل چند ساعت کشتی‌سواری در مدیترانه می‌باشند. اگر سابقه دریازدگی دارید بهتر است در این تورها شرکت نکنید یا پیش از حرکت مشکل احتمالی را به تور لیدر اطلاع دهید.

 

۵. ساحل کنیالتی آنتالیا

 

ساحل کنیبالتی آنتالیا

 

ساحل کنیالتی آنتالیا (Konyaalti) در ۳ کیلومتری شهر آنتالیا قرار گرفته است. از آنجایی که ساحل کنیالتی فاصله کوتاهی با شهر دارد گزینه مناسبی برای گردشگران در آنتالیا می‌باشد. این ساحل امکانات زیادی برای تفریحات دریایی دارد و بسیاری از این تفریحات قیمت مناسبی در کنیالتی دارند. شن‌های ساحل کنیالتی نرم است و در دریا نیز به دمپایی مخصوص احتیاج پیدا نمی‌کنید زیرا عاری از سنگریزه می‌باشند. در بخش غربی ساحل کنیالتی کوهستان سرسبزی وجود دارد بنابراین منظره کوه و دریا در کنار هم سوژ‌ه‌های جالبی برای عکاسی بوجود می‌آورند. خط ساحلی کنیالتی ۳ کیلومتر است و ساحل کوچکی محسوب می‌شود.

در ساحل کنیالتی آنتالیا تفریحات مختلفی مانند جت اسکی، فلای برد، قایق بادبانی، قایق تندرو، حمام آفتاب، شنا و … وجود دارند. مهمترین نکته درباره کنیالتی قیمت ارزان تفریحات می‌باشد. بسیاری از گردشگران ایرانی این ساحل را برای تفریحات دریایی انتخاب می‌کنند. در نزدیکی ساحل کنیالتی، آکواریوم آنتالیا قرار دارد که یکی از بزرگترین آکواریوم‌های جهان به حساب می‌آید. می‌توانید یک روز را به تفریح در کنیالتی اختصاص بدهید و در کنار آن از آکواریوم آنتالیا هم بازدید کنید.

 

۶. ساحل چیرالی آنتالیا

 

ساحل چیرالی آنتالیا

 

ساحل چیرالی آنتالیا حدود ۷۰ کیلومتر با شهر آنتالیا فاصله دارد. در نزدیکی ساحل چیرالی شهر باستانی المپوس قابل مشاهده است. گردشگران بسیار کمی ساحل چیرالی را برای تفریح انتخاب می‌کنند. چیرالی معمولا خلوت است و امکانات تفریحی در آن وجود ندارد. اگر به بناهای تاریخی علاقه دارید می‌توانید به ساحل چیرالی بروید و از شهر باستانی المپوس دیدن کنید. سپس در ساحل به شنا یا استراحت مشغول شوید. این ساحل از شهر و شلوغی به دور است و برای گذراندن دقایق آرام و لذت بردن از آرامش دریا مناسب می‌باشد. یک نکته مثبت دیگر هم درباره چیرالی وجود دارد، معمولا جهانگردانی که با کمترین هزینه سفر می‌کنند در اطراف چیرالی دیده می‌شوند.

کمی دورتر از خط ساحلی، تعداد زیادی هاستل و اقامتگاه‌های ارزان‌ قیمت وجود دارند که برای جهانگردان مناسب می‌باشند. اگر به تعاملات اجتماعی با جهانگردان بین‌المللی علاقه داشته باشید می‌توانید در ساحل چیرالی دوستان خوبی پیدا کنید.

 

۷. ساحل فازلیس آنتالیا

 

ساحل فازلیس آنتالیا (Phaselis) به ساحل فیروزه‌ای مشهور است. این ساحل زیبا حدود ۱۵ کیلومتر از شهر آنتالیا فاصله دارد برای همین لازم است با تاکسی سرویس یا خودرو کرایه‌ای به این نقطه بروید. آب دریا در ساحل فازلیس بسیار شفاف است به همین دلیل با نام ساحل فیروزه‌ای شناخته می‌شود. این ساحل در نزدیکی شهر باستانی فازلیس قرار دارد بنابراین می‌توانید سری هم به این مکان تاریخی بزنید. در‌ واقع فاصله شهر باستانی فازلیس با ساحل تنها چند متر است که با پیاده‌روی کوتاه به آن خواهید رسید. ساحل فازلیس هم شن‌های نرمی دارد ولی چند متر درون آب، دارای سنگریزه است و مجبور هستید دمپایی مخصوص دریا بپوشید.

ساحل فازلیس آنتالیا امکانات تفریحی و رفاهی چندانی ندارد و تعداد گردشگران در این ساحل بسیار کم است. اگر علاقه دارید در سواحل خلوت شنا کنید یا به استراحت بپردازید، فازلیس گزینه مناسبی می‌باشد. در این ساحل رستوران، کافه یا بار وجود ندارد ولی چند بوفه فعال هستند که می‌توانید از آن‌ها خوراکی یا نوشیدنی بخرید. بهتر است یک وعده غذایی همراه خود به ساحل فازلیس ببرید، از شهر باستانی فازلیس دیدن کنید و در ساحل اوقات خوشی بگذرانید.

 

۸. ساحل پاترا آنتالیا

ساحل پاتر اآنتالیا

 

ساحل پاترا در فاصله ۱۳۵ کیلومتری از شهر آنتالیا قرار دارد. این ساحل بسیار تمیز بوده و امکانات لوکسی در آن فراهم شده است. بسیاری از افراد مشهور و اشخاص متمول آنتالیا این ساحل را برای تفریح انتخاب می‌کنند. معمولاً تعداد زیادی از گردشگران در ساحل پاترا آنتالیا اروپایی می‌باشند. شن‌های ساحل نرم و طلایی هستند و هیچ سنگریزه‌ای در ساحل دیده نمی‌شود بنابراین به دمپایی مخصوص نیاز ندارید. شن‌های طلایی و دریای شفاف، سوژه زیبایی برای عکاسی هستند پس در این ساحل عکس‌های زیبایی می‌توان گرفت.

امکانات و تفریحات در ساحل پاترا بسیار متنوع هستند هر چند هزینه استفاده از آن‌ها بالا است. تفریحاتی مانند پاراسل، غواصی، قایق سواری، جت اسکی، فلای برد، شاتل، مسیر دوچرخه سواری در ساحل، زمین بازی کودکان، زمین بدمینتون، میز پینگ پنگ، پیست اسکیت و … در ساحل پاترا فراهم شده است. یکی دیگر از امکانات این ساحل، وجود منطقه مجاز ماهیگیری می‌باشد. می‌توانید به این ل بروید و به ماهیگیری مشغول شوید. البته برای حفاظت از محیط زیست، ساعات ماهیگیری محدود می‌باشند.

 

۹. ساحل سیده آنتالیا

 

ساحل سیده آنتالیا

 

ساحل سیده (Side) در ۶۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. سیده به معنی انار است و احتمالاً در زمان‌های قدیم در این منطقه درختان انار زیادی رشد می‌کردند. سیده یک منطقه تاریخی و باستانی است و از قضا ساحل بسیار منحصر بفرد و زیبایی دارد. شن‌های ساحل سیده سفید هستند و در کنار دریای آبی زلال، ترکیب جذابی ایجاد می‌کنند. در ۳ کیلومتری ساحل سیده، شهر باستانی سیده قرار دارد که قدمت آن به هزاران سال می‌رسد. می‌توانید یک روز را به بازدید از منطقه تاریخی سیده اختصاص دهید و در کنار آن از ساحل هم دیدن کنید. همان‌ طور که گفتیم ساحل سیده بسیار خاص و زیبا است و می‌توانید خاطرات تکرار نشدنی به همراه عکس‌های یادگاری زیبا در آن داشته باشید.

امکانات مختلفی در ساحل سیده وجود دارند، این امکانات و تفریحات شامل شنا، جت اسکی، پاراسل، قایق بادبانی، فلای برد و … می‌باشند. بسیاری از گردشگران اروپایی در آنتالیا ساحل سیده را برای شنا و حمام آفتاب انتخاب می‌کنند. افراد زیادی باور دارند که ساحل سیده شبیه به سواحل جزایر باهاماس است. در ماه‌های تابستان این ساحل شلوغ و مملو از توریست‌ها می‌باشد که صندلی‌های ساحلی و چتر‌ها را به ساحل آورده‌اند یا مشغول شنا هستند. خوشبختانه در دیگر ماه‌های سال هم می‌توان در این ساحل شنا کرد زیرا هوای معتدلی دارد. بنابراین اگر از شلوغی لذت نمی برید در فصل‌های دیگری به جز تابستان به سیده بروید.

 

۱۰. ساحل الیمپوس آنتالیا

 

ساحل الیمپوس آنتالیا

 

ساحل الیمپوس در منطقه لیکیه و ۶۰ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا قرار دارد. در نزدیکی این ساحل چندین شهر باستانی وجود دارند که قدمت آن‌ها به هزاران سال می‌رسد. به طور کلی منطقه لیکیه یک محوطه تاریخی است که در آن یک موزه هم ساخته‌اند. اگر به اماکن تاریخی و موزه علاقه دارید یک روز را به بازدید از ساحل الیمپوس و منطقه لیکیه اختصاص دهید. شن‌های ساحل الیمپوس نرم هستند و عاری از سنگ ریزه می‌باشند پس نیازی به پوشیدن دمپایی مخصوص دریا ندارید.

ساحل الیمپوس آنتالیا دارای امکانات رفاهی و تفریحی بسیاری می‌باشد. برای مثال در این ساحل اتاقک‌های مخصوص برای تعویض لباس، دوش حمام، صندلی ساحلی و چتر و … جزو امکانات رفاهی می‌باشند. تفریحاتی که می‌توانید در ساحل الیمپوس انجام دهید شامل شنا، جت اسکی، قایق پدالی، قایق تندور، پاراسل، اسکی روی آب و … هستند. در الیمپوس تعدادی رستوران، کافه و بار وجود دارند که در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات می‌باشند. اگر می‌خواهید از موزه الیمپوس هم دیدن کنید پیش از بازدید، به آدرس وب سایت موزه مراجعه کرده و از ساعات فعالیت آن اطلاعاتی بدست بیاورید. معمولا ساعات کار موزه‌ها بر اساس تعدادی گردشگران متغیر است.

 

۱۱. ساحل آدراسان آنتالیا

 

ساحل آدراسان آنتالیا

 

ساحل آدراسان در استان آنتالیا و در جنوب شهر کمر قرار گرفته است. این ساحل در میان کوه‌های الیمپوس قرار دارد و به دلیل تعداد کم گردشگران، طبیعت آن بکرتر باقی‌ مانده است. این ساحل در فاصله‌ای بین دریا و کوهستان جنگلی می‌باشد بنابراین می‌توان منظره بسیار زیبایی از آن انتظار داشت. شن‌های ساحل آدراسان چندان نرم نیست و دارای سنگریزه است برای شنا یا پیاده روی بهتر است دمپایی مخصوص بپوشید. اگر به سواحل شلوغ علاقه ندارید و بیشتر ترجیح می‌دهید در محیطی آرام شنا و استراحت کنید حتماً سری به ساحل آدراسان بزنید.

در ساحل آدراسان کافه و رستوران‌های متعددی وجود دارند که غذا و نوشیدنی با کیفیت بالایی عرضه می‌کنند. به طور کلی ساحل آدراسان به خاطر طبیعت بکر و محیط آرام قابل توجه است. در فصل تابستان که تعداد گردشگران در این منطقه بیشتر می‌شود امکانات مختلفی به ساحل آدراسان می‌آورند که شامل تفریحات مختلف دریایی می‌باشد. تفریحاتی مانند جت اسکی، اسکی روی آب، قایق بادبانی و … در فصل تابستان در آدراسان انجام می‌شوند. در فصل‌های دیگر امکانات تفریحی در این ساحل وجود ندارند. در آدراسان می‌توانید با گروه‌های طبیعت نوردی همراه شوید و از جنگل‌های اطراف و کوهستان دیدن کنید.

 

۱۲. ساحل آلانیا

 

ساحل آلانیا در ۱۳۵ کیلومتری شهر آنتالیا قرار دارد. این ساحل یکی از مشهورترین سواحل گردشگری در استان آنتالیا است که بسیار محبوب می‌باشد. در شمال این ساحل می‌توانید کوهستان توروس را مشاهده کنید. ساحل آلانیا تقریبا در تمام فصل‌ها شلوغ است اما اوج استقبال گردشگران در فصل تابستان می‌باشد. این ساحل دارای مزایای بسیاری است و برای همین در برنامه‌های تور آنتالیا غالبا نامی از آلانیا دیده می‌شود. همچنین فاصله ساحل آلانیا با جاهای دیدنی آنتالیا همچون آبشار ماناوگات و قاضی پاشا کوتاه است.

آب و هوای آنالیا معتدل و مدیترانه‌ای است برای همین می‌توانید در تمام فصل‌های سال شنا کنید. رستوران‌های مشهور ترکی در ساحل آلانیا ساخته شده‌اند که غذای سنتی و با کیفیت ترکی عرضه می‌کنند. از جمله تفریحات ساحل آلانیا می‌توانیم به شنا، جت اسکی، قایق بادبانی، اسکی روی آب، کایاک سواری، قایق‌های تندرو و … اشاره کنیم. در ساحل آلانیا پرواز با گلایدر طرفداران زیادی دارد. نزدیکی کوهستان به ساحل، این منطقه را به بهشت گلایدر تبدیل کرده است.

 

۱۳. ساحل کلئوپاترا آنتالیا

 

ساحل کلئوپاترا در استان آنتالیا و در غرب شبه جزیره آلانیا قرار دارد. شن‌های این ساحل نرم و طلایی است و برای شنا کردن بسیار مناسب می‌باشد. گردشگران زیادی در فصل بهار و تابستان به این ساحل زیبا می آیند. همچنین بسیاری از افراد مشهور ترکیه و سلبریتی‌ها این ساحل را برای تفریح انتخاب می‌کنند. یک افسانه محلی درباره این ساحل وجود دارد که گفته می‌شود کلئوپاترا ملکه مصر در هنگام سفر به مدیترانه در این ساحل سکونت داشته است. حتی اگر این داستان افسانه باشد، زیبایی ساحل کلئوپاترا کم‌نظیر بوده و جزو جاهای دیدنی آنتالیا محسوب می‌شود.

امکانات رفاهی و تفریحات بسیاری در ساحل کلئوپاترا وجود دارند که تعدادی از آن‌ها را نام می‌بریم. در این ساحل می‌توانید به تفریحاتی مانند شنا، غواصی، حمام آفتاب، جت اسکی، اسکی روی آب، دریانوردی با قایق‌های تفریحی و … بپردازید. همچنین در ساحل کلئوپاترا کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی وجود دارند که تقریباً ۲۴ ساعته مشغول سرویس‌دهی هستند. فاصله این ساحل تا غار تاریخی داملاتاش کوتاه است و خط ساحلی آن ۲ کیلومتر می‌باشد.

 

۱۴. ساحل داملاتاش آنتالیا

 

ساحل داملاتاش در نزدیکی کوه و غار داملاتاش است. شهرت ساحل داملاتاش به خاطر طبیعت بکر و آب زلال دریا در این منطقه می‌باشد. اگر تنها چند متر در آب دریا پیش بروید می‌توانید ماهی‌های رنگارنگ را مشاهده کنید. یکی دیگر از مزایای ساحل داملاتاش، ورودی رایگان آن است. اگر به طبیعت بکر علاقه دارید و می‌خواهید ساعاتی را دور از شلوغی، آرامش داشته باشید حتما سری به ساحل داملاتاش آنتالیا بزنید. به دلیل حفاظت از محیط زیست، در این ساحل امکانات رفاهی و تفریحی خاصی وجود ندارد.

 

۱۵. ساحل کالکان آنتالیا

 

ساحل کالکان متعلق به یک جزیره در نزدیکی آنتالیا می‌باشد. این جزیره کوچک طی هزاران سال محل سکونت یونانی‌هایی بوده که به ماهیگیری اشتغال داشته‌اند. همچنین تعداد زیادی از ساکنان جزیره یونانی هستند و خانه‌های خود را به همان سبک می‌سازند. در ساحل می‌توانید منظره زیبا از خانه‌های رنگارنگ یونانی ببینید. البته شاید این تصاویر رویایی را در فضای مجازی از ساحل کالکان دیده باشید. این ساحل یک جاذبه تاریخی هم می‌باشد که برای بسیاری از گردشگران جذاب است.

توریست‌هایی که به این جزیره می‌آیند به تفریحاتی مانند دریانوردی، طبیعت گردی و کوهنوردی مشغول می‌شوند. فراموش نکنید که محیط جذاب این جزیره برای عکاسی بسیار مناسب است. تمام امکاناتی که در یک روستای کوچک توریستی وجود دارد در کالکان هم یافت می‌شود.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

سواحل آنتالیا و پلاژهای توریستی مهم‌ترین و محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری آنتالیا می‌باشند. سواحل تمیز، شن‌های طلایی و امکانات مناسب در آنتالیا باعث شده‌اند گردشگران بسیاری از سراسر دنیا به این استان سفر کنند. اگر قصد سفر به آنتالیا دارید می‌توانید این مطلب را بخوانید و بهترین ساحل آنتالیا را انتخاب کنید.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
ساحل کمر آنتالیا
  • ساحل کمر آنتالیا
  • ساحل پاتر اآنتالیا
  • ساحل سیده آنتالیا
  • ساحل بلک
  • ساحل آدراسان آنتالیا
  • ساحل الیمپوس آنتالیا
  • ساحل چیرالی آنتالیا
  • ساحل کنیبالتی آنتالیا
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد