هتل ارزان مشهد با غذا + 100 هزار تومان تا دو میلیون

هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد

معرفی لیستی کامل برای هتل ارزان مشهد با غذا با هدف انتخاب سوئیت، هتل آپارتمان و هتل نزدیک حرم با صبحانه، ناهار و شام بسیار کمک کننده است.    از میان هتل آپارتمان‌ها و چندین هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد، انتخاب هتل مرمر، هتل آپرتمان آلتون و هتل آفریقا را در اولویتتان بگذارید.    چون یک شب اقامت آن‌ها از قیمت 660 هزار تومان شروع می‌شود. اگر اقامت در هتل ارزان مشهد را دوست دارید و نسبت‌به هتل‌های گران‌قیمت ترجیح می‌دهید، این مطلب برای شماست. در ادامه هتل‌های مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا را با مبلغی کمتر از دو میلیون تومان برای هر شب اقامت بررسی می‌کنیم. در مجله تورگردان با ما همراه باشید.

 

 برای اطلاع از دقیق‌ترین قیمت، حتما   تماس بگیرید؛ زیرا قیمت‌های اعلام شده برای سوئیت، هتل آپارتمان و هتل ارزان مشهد با غذا ممکن است تغییر کرده باشد. 

فهرست مطالب

هتل های زیر 100 تومان مشهد با ۳ وعده غذا

 

هتل های زیر 100 تومان مشهد یک اصطلاح است و آنقدر که باید واقعیت داشته باشد، پیدا کردنش در واقعیت ساده نیست. منظور از هتل‌های زیر 100 تومان، هتل آپارتمان‌ها، سوئیت‌ها و یا حتی اتاق‌هایی است که تعداد قابل توجهی از آن‌ها به صورت شخصی ارائه می‌شوند. لیستی که در ادامه برای ارزان‌ترین هتل‌های مشهد آمده، طبق نظرات مسافرانی است که قبلا به این مجموعه‌ها سر زده‌اند. درحال‌حاضر، از جزئیات دقیق قیمت آن‌ها اطلاعاتی دسترس نیست، اما بعد از پیدا کردن روی نقشه و دسترسی به اطلاعات تماس آن‌ها می‌توانید قیمت هر شب اقامت را بپرسید. 

 

هتل ارزان با ۳ وعده غذا مشهد (لیست کامل)

 

هتل مشهد با غذاکمترین قیمت برای دو نفرنوع برنامه غذایی
هتل آپارتمان آلتون مشهد660 هزار تومانصبحانه و فولبرد
هتل مرمر مشهد700 هزار تومانفقط فولبرد
هتل آفریقا مشهد880 هزار تومانفقط فولبرد انتخابی
هتل جواهری مشهد935 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل آبشار مشهد990 هزار تومانصبحانه یا فولبرد انتخابی
هتل آپارتمان علمدار مشهدیک میلیون و 35 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل آپارتمان دیدار مشهدیک میلیون و 125 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل ذاکر مشهدیک میلیون و 200 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل شباهنگ مشهدیک میلیون و 380 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل گل گندم مشهدیک میلیون و 400 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل میهمان مشهدیک میلیون و 500 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل سایه مشهدیک میلیون و 540 هزار تومانفقط فولبرد
هتل آپارتمان قصر آیدین مشهدیک میلیون و 600 هزار تومانفقط فولبرد
هتل آپارتمان ترنم مشهدیک میلیون و 610 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل گل سرخ مشهدیک میلیون و 700 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل زیارت مشهدیک میلیون و 780 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل ایران زمین مشهدیک میلیون و 800 هزار تومانصبحانه - فولبرد
هتل آپارتمان گوهر مشهدیک میلیون و 800 هزار تومانصبحانه - فولبرد

 

در میان هتل‌‌های نزدیک به حرم با غذا با شبی دست کم 660 هزار تومان برای دو نفر می‌توانید اتاق رزرو کنید. اگر به هتلی کمی دورتر رضایت دهید، باز هم با فاصله یک‌ربع ماشین سواری تا حرم می‌توانید اتاقی در هتل ارزان با ۳ وعده غذا با قیمتی کمتر از یک میلیون تومان رزرو کنید. راستی این هتل‌ها به هیچ وجه هتل‌های بی‌کیفیتی نیستند؛ بلکه هتلی‌هایی دو ستاره یا یک ستاره با امکاناتی خوب و قابل قبول محسوب می‌شوند. 

 

در ادامه به معرفی ارزانترین هتل‌ مشهد با غذا پرداخته‌ایم و چند نمونه از مجموعه‌های اقامتی در محدوده اطراف حرم و یا کمی دورتر از آن را در سطح شهر بررسی کرده‌ایم. براساس تجربه سفر مسافران با تور مشهد و تور مشهد از اصفهان در بسیاری از مواقع، قیمت هتل‌ها از ویلاها، خانه‌ها و آپارتمان‌ها ارزان‌تر درمی‌آید. شاید گفتنش بد نباشد که رزرو هتل در کیش با منوی فولبرد هم از جمله مواردی است که موقعیتش خیلی کم پیش می‌آید و بسیاری‌از مسافرها همچنان به‌دنبال آن هستند. با جستجو در لیست تور کیش سال 1402 مطمئنا می‌توانید هتل با صبحانه ناهار شام رزرو کنید. 

هتل آپارتمان آلتون مشهد

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت ارزان ترین هتل مشهد با غذا: 660 هزار تومان

  آدرس: مشهد، خیابان شیرازی، شیرازی ۲۱

 

هتل آپارتمان آلتون مشهد

 

یک تور اقتصادی با غذا برای تمام روزهای سفرتان تور هتل آپارتمان آلتون مشهد از تهران

 

هتل آپارتمان آلتون یک هتل آپارتمان ارزان با غذا در مشهد است. این هتل در طبقه منفی یک، رستوران دارد و با کیفیت غذاهای خوبش، میزبانی خوب برای مسافرانی است که هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا را ترجیح می‌دهند. کمترین قیمت برای اقامت یک شب در هتل آپارتمان آلتون مشهد با 3 وعده غذا، 660 هزار تومان است که در نوع خودش، گزینه اقامتی بسیار اقتصادی به‌حساب می‌آید.


موقعیت قرارگیری این مجموعه اقامتی در اطراف میدان شهدا و خیابان شیرازی است. خیابان شیرازی از محله‌های نزدیک‌به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است و با چند دقیقه پیاده‌روی می‌توانید خودتان را به حرم برسانید. در نزدیکی همین هتل، متروی خط شهدا قرار دارد و برای دسترسی‌به جاهای تفریحی مشهد می‌توانید از این خط مترو استفاده کنید و جابجا شوید.

هتل مرمر مشهد ( یک ستاره و 700 هزار تومان برای دو نفر)

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): 700,000 تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,۱0۰,۰۰۰ تومان

  آدرس: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۶۴، نبش چهار راه اول

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور هتل مرمر مشهد کلیک کنید

 

هتل زیر 200 تومان مشهد، هتل مرمر مشهد

 

هتل مرمر در لیست هتل‌های مشهد نزدیک حرم همراه با غذا قرار می‌گیرد. در واقع اگر می‌خواهید محل اقامتتان نزدیک‌به حرم باشد، 3 وعده غذایی ارائه بدهد و هم هزینه کمی پرداخت کنید، هتل مرمر بهترین انتخاب است. این هتل در خیابان امام رضا 8 واقع شده تا ورودی باب الرضا حرم، حدود 10 دقیقه پیاده‌روی دارد. این هتل نسبتا تازه تاسیس بوده و در سال 1394 افتتاح شده است.

 

  در این هتل انواع اتاق‌های دو تخته، سه تخته، چهار تخته و سوئیت یکخوابه پنج نفره به‌چشم‌می‌خورد که هم به صورت اقامت با صبحانه و هم فولبرد قابل رزرو است.

 

  قیمت اتاق‌های هتل مرمر مشهد به‌ازای هر شب اقامت حداقل 700 هزار تومان برای اتاق دو تخته با صبحانه رایگان و حداکثر 2 میلیون و 750 هزار تومان برای اتاق پنج تخته فولبرد است.

 


این مطلب را هم می‌پسندید: بهترین هتل مشهد از نظر غذا (100 درصد تضمین‌شده)


هتل آفریقا مشهد با صبحانه و نهار و شام – 880 هزار تومان برای دو نفر

 

برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): 55۰,۰۰۰ تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): 88۰,۰۰۰ تومان

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۶، نبش چهارراه عنصری

 

تور اقتصادی با غذا را در تورگردان بگیرید: تور مشهد هتل آفریقا

 

هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل آفریقا مشهد

 

هتل دو ستاره آفریقا از هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان در سال 1378 در خیابان عنصری افتتاح شده است. عنصری از خیابان‌های معروف است که به خیابان امام رضا منتهی می‌شود و تا حرم امام رضا با پای پیاده کمتر از ده دقیقه فاصله دارید. 

 

  هتل آفریقا را می‌توانید هم به صورت اقامت با صبحانه و هم به صورت فولبرد (صبحانه ناهار شام) رزرو نمایید. قیمت هتل آفریقا مشهد به‌ازای هر شب حداقل 880 هزار تومان برای اتاق دو تخته فولبرد و حداکثر 2 میلیون و 640 هزار تومان برای سوئیت یکخوابه شش نفره فولبرد است.

 

هتل آفریقا آخرین‌بار در سال 1394 بازسازی شد و از جدیدترین امکانات اقامتی هتل‌های دو ستاره برخوردار گردید. هتل آفریقا نه تنها به حرم، بلکه به راه آهن و فرودگاه هم دسترسی نزدیکی دارید. با تاکسی کمتر از یک ربع با راه آهن و در کمتر از بیست دقیقه با فرودگاه فاصله دارید. ضمن اینکه هم‌جواری هتل با بازارهای مشهد مثل بازار قماش در خیابان دانش و بازار رضا و نزدیکی به بازارهای هفده شهریور، میهمانانش را حسابی سرگرم کرده است. از هتل آفریقا با پای پیاده می‌توانید 10 دقیقه‌ای خود را به اولین ایستگاه مترو برسانید و به‌راحتی به تمام نقاط شهر نظیر مجتمع گردشگری آرمیتاژ گلشن و پارک ملت مشهد دسترسی داشته باشید.

هتل جواهری مشهد با شبی 935 هزار تومان برای یک نفر

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۱,10۰,۰۰۰ تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,43۰,۰۰۰ تومان

آدرس: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 6

 

 

جهت مشاهده قیمت تور هتل جواهر شرق مشهد کلیک کنید

 

هتل ارزان مشهد نزدیک حرم، هتل جواهری

 

  انواع اتاق‌های یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته آماده میزبانی از زائرانی است که به‌دنبال هتل ارزان با ۳ وعده غذا و اقامت با صبحانه‌اند. قیمت اتاق‌های هتل جواهری به‌ازای یک شب اقامت حداقل 7۷۰,۰۰۰ تومان برای اتاق یک تخته با صبحانه رایگان و حداکثر 3 میلیون و 575 هزار تومان برای اتاق پنج نفره با صبحانه، ناهار و شام می‌باشد.

 

هتل جواهری اقامت در هتل ارزان مشهد با 3 وعده غذایی به‌صورت بوفه را برای شما رقم می‌زند. این هتل فاصله کمی تا حرم داشته و به‌دلیل موقعیت مکانی خوبش سبب دسترسی آسان به جاهای دیدنی مشهد شده است. هتل دو ستاره جواهری از قدیمی‌ترین هتل‌های مشهد است که در سال 1358 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در 6 طبقه بنا شده و 65 باب واحد اقامتی را در خود جای داده است.

هتل آبشار؛ هتل مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد انتخابی): ۱,۱۰۰,۰۰۰ تومان

آدرس: امام رضا ۵، چهنو ۱۰

 

راه‌های دسترسی 

 

با یک کلیک جزئیات تور مشهد هتل آبشار و قیمت آن را ببینید

 

هتل آبشار مشهد

 

  رنج قیمتی هتل آبشار از یک میلیون و 100 هزار تومان برای اتاق دو تخته فولبرد شروع شده و سقف آن تا دو میلیون و 600 هزار تومان برای آپارتمان پنج نفره فولبرد ادامه پیدا می‌کند.

 

به جرئت می‌توانیم بگوییم تاثیری که انتخاب هتل های مشهد نزدیک حرم با غذا ارزان در لذت سفر دارد، در هیچ چیز دیگری نیست. هتل آبشار یکی از همین انتخاب‌های خوب است؛ چرا که این هتل دو ستاره هم نزدیک‌به حرم امام رضاست و هم می‌توانید اتاق با 3 وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام (فولبرد) را رزرو کنید. علاوه‌براین، هتل آبشار برای 4 نفر و بیشتر هم ظرفیت دارد.

مهمانپذیر علمدار، یکی‌از هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه): 805,000 هزار تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): 1,035,000 تومان

آدرس:  خیابان امام رضا 5، چهنو 6

 

 

جهت مشاهده قیمت و خرید تور مشهد هتل علمدار کلیک کنید

 

هتل ارزان مشهد با غذا و نزدیک حرم، مهمانپذیر علمدار مشهد

 

  قیمت اتاق‌های مهمانپذیر علمدار مشهد به‌ازای هر شب اقامت حداقل 805 هزار تومان برای اتاق دو تخته دبل با صبحانه و حداکثر یک میلیون و 35 هزار تومان برای اتاق چهار تخته با صبحانه، ناهار و شام می‌باشد. 

 

مهمانپذیر علمدار از نظر موقعیت مکانی، تنها یک کوچه با خیابان با هتل آبشار فرق دارد و قیمت آن، حدودا 100 هزار تومان هم بیشتر است. اگر با این اختلاف قیمتی مشکلی ندارید، مهمانپذیر علمدار به‌عنوان هتل مشهد نزدیک حرم با غذا، انتخاب بهتری است.

 

یکی‌از هتل‌های ارزان مشهد با 3 وعده غذایی، مهمانپذیر علمدار است که نسبت‌به دیگر هتل‌ها فاصله بسیار کمی با حرم دارد. این هتل دو ستاره دارای 4 طبقه و 34 باب واحد اقامتی است که به‌صورت اقامت با صبحانه یا صبحانه، ناهار و شام با منوی انتخابی قابل رزرو است. در این هتل، اتاق‌های متنوعی نظیر دو تخته دبل، سه تخته و چهار تخته وجود دارد که با امکانات رفاهی مورد نیاز تجهیز شده‌اند. این هتل فاقد پارکینگ است، اما می‌توانید به راحتی از پارکینگ های اطراف حرم استفاده کنید.

هتل آپارتمان دیدار مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت سوئیت دو تخته (فولبرد): ۱,125,۰۰۰ تومان

 قیمت آپارتمان یک خوابه دو نفره (فولبرد): ۱,125,۰۰۰ تومان

آدرس: خیابان امام رضا 6، تقاطع اول سمت راست

 

 

تور برای هتل‌های ارزان با 3 وعده غذا را اینجا رزرو کنید: تور مشهد هتل دیدار

 

هتل آپارتمان ارزان مشهد، هتل آپارتمان دیدار مشهد

 

  قیمت این هتل به‌ازای هر شب حداقل 897 هزار تومان برای سوئیت دو تخته بدون وعده غذایی و حداکثر 3 میلیون و 170 هزار تومان برای آپارتمان دو خوابه شش نفره فولبرد می‌باشد. 

 

اگر می‌خواهید در یک هتل آپارتمان ارزان مشهد اقامت داشته باشید و هزینه بسیار پایینی را پرداخت کنید، هتل آپارتمان دیدار را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این هتل آپارتمان در سال 1387 فعالیت خود را آغاز کرد و در سال 1390 به منظور افزایش و بهبود سطح کیفی خدمات و امکانات خود مورد بازسازی قرار گرفت. هتل دیدار در خیابان امام رضا 6 واقع شده و به حرم بسیار نزدیک است. به‌طوری که با کمتر از 8  دقیقه پیاده‌روی، گنبد طلایی را زیارت خواهید کرد. علاوه‌براین به بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور نیز دسترسی آسانی دارد.

 

همچنین علاوه‌بر نزدیک بودن به حرم، اقامت فولبرد نیز از دیگر مزایای این هتل ارزان با غذا به‌شمارمی‌رود. به‌طوری که می‌توانید هم به‌صورت فولبرد و هم بدون وعده غذایی برای رزرو هتل دیدار اقدام کنید.

 هتل ذاکر، هتلی ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) ۱,20۰,۰۰۰ تومان

 قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد): ۱,50۰,۰۰۰ تومان

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۱۸

 

 

با 15% تخفیف رزرو کنید: تور مشهد هتل ذاکر (هوایی)

 

هتل ذاکر مشهد

 

اگر به‌دنبال هتل ارزان مشهد با غذا هستید، بهتر است هتل‌ فولبرد و ارزان‌قیمتی مثل هتل ذاکر را انتخاب کنید. البته ناگفته نماند که اگر دوست ندارید اتاق با سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام را رزرو کنید، هنوز هم این هتل، گزینه مناسبی برای شماست؛ چون امکان رزرو اتاق دو تخته دبل، سه تخته و چهار تخته تنها با رزرو صبحانه امکانپذیر است. 

 

  قیمت هتل ذاکر مشهد برای اقامت دو نفر از یک میلیون و 200 هزار تومان شروع می‌شود و تا سقف سه میلیون تومان برای اتاق چهارتخته با 3 وعده غذایی ادامه پیدا می‌‌کند.


این هتل در فاصله‌ بیشتر از یک کیلومتری حرم امام رضا واقع شده و اتاق‌های آن رو به کوچه است. به‌همین‌خاطر، مسافرانی که این هتل را رزرو می‌کنند، از آرامش و اوقات فراغتشان در اقامتگاه خود لذت می‌برند. 

هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت با صبحانه) 920,۰۰۰ تومان

 قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد): ۱,955,۰۰۰ تومان

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۵ ،پلاک ۲۶

 

خوش‌قیمت‌ترین تور مسافرتی اینجاست تور مشهد هتل شباهنگ

 

هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

 

هتل شباهنگ را هم می‌توانیم جزو هتل‌های ارزان مشهد با 3 وعده غذا بدانیم. این مجموعه اقامتی در خیابان‌ امام رضا و نزدیک‌به بارگاه ملکوتی امام رضا قرار دارد و از نظر دسترسی‌به مراکز دیدنی اطراف حرم و سایر دیدنی‌های شهر می‌توانید حسابی ویژه روی آن باز کنید. 


روبان افتتاحیه هتل شباهنگ در سال 85 بریده شد و آخرین بازسازی آن هم به سال 94 برمی‌گردد. شمار اتاق‌های این مجموعه اقامتی به 52 واحد می‌رسد که در 6 طبقه قرار گرفته‌اند. باتوجه‌به  سایر هتل‌های ارزان مشهد با غذا که معرفی کردیم، هتل شباهنگ انتخاب بهتری است؛ زیرا علاوه‌بر قیمت‌مناسبش، به حرم هم نزدیک بوده و شرایطی ویژه را برای زائران و مسافران رقم می‌زند.
 

تصویری از هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا

هتل دو ستاره گل گندم مشهد در خیابان امام رضا با 3 وعده غذا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,۲۲۵,۰۰۰ تومان

آدرس: خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۶۴، نبش چهار راه اول

 

راه‌های دسترسی
 

همان تور مسافرتی که می‌خواهید اینجاست: تور هتل گل گندم مشهد

 

هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل گل گندم

 

از دیگر هتل های ارزان قیمت مشهد با 3 وعده غذایی می‌توانیم به هتل دو ستاره گل گندم در خیابان امام رضا 64 اشاره کنیم. اگرچه این خیابان منتهی به حرم می‌شود، ولی خیابانی دور و دراز است که این بخش آن کمی از حرم دورتر می‌شود. امام رضای 64 بعد از میدان 15 خرداد قرار دارد و از طریق اتوبوس‌های تندرو در عرض ده دقیقه به حرم می‌رسید. در ضمن، هتل گل گندم به فرودگاه و ترمینال بسیار نزدیک است و با متروی مشهد دسترسی دارد. گردشگران از طریق مترو می‌توانند به راحتی خود را به بخش‌های مهم شهر مثل بازارها و مراکز خرید، جاهای دیدنی اطراف مشهد، پارک‌های آبی مشهد و سایر نقاط گردشگری شهر برسانند.

 

هتل دو ستاره و پنج طبقه گل گندم که از هتل‌های ارزان مشهد با غذا محسوب می‌شود، دارای 30 واحد اقامتی در انواع دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته است. قیمت هر شب اقامت در این هتل حداقل 740 هزار تومان برای اتاق دو تخته و حداکثر 1,850,۰۰۰ تومان برای اتاق پنج تخته می‌باشد. ( همچنین در نظر داشته باشید که قیمت رزرو این هتل بسته به انتخاب شما به‌صورت اقامت با صبحانه و بدون وعده غذایی است.)

هتل میهمان مشهد    

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,500,۰۰۰ تومان

آدرس: خیابان امام رضا، امام رضا ۴۰، پلاک ۲۷

 

هتل با 3 وعده غذا و بلیط هواپیمایی دوطرفه را در تورگردان رزرو کنید: تور مشهد هتل میهمان

 

هتل یک‌ ستاره میهمان از جمله هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذاست

 

هتل یک‌ ستاره میهمان از جمله هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذاست. این هتل از امکانات بهتری در مقایسه‌با هتل‌ آپارتمان‌های ارزان برخوردار است. این هتل با داشتن امکانات سرمایشی مثل کولر گازی و لوازم گرمایشی، در همه فصل‌ها به‌خوبی از مسافران و زائران رضوی استقبال می‌کند. با نیم‌ساعت پیاده‌روی از هتل میهمان می‌توانید به حرم امام رضا برسید و خیالتان از بابت راحت بودن دسترسی‌به اماکن مذهبی مشهد، جمع باشد.


هتل میهمان جزو هتل‌های نوپاست؛ زیرا تاریخ شروع فعالیت آن، سال 90 بود. درست 7 سال بعد از این تاریخ، مراحل بازسازی آن برای بهینه‌تر کردن کیفیت خدماتش انجام شد. 

هتل سایه مشهد با صبحانه ناهار شام و نزدیک حرم

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دوتخته (صبحانه ناهار شام): 1,540,000 تومان

آدرس: خیابان امام رضا - امام رضا ۵

 

 

 

با مجری مستقیم تورهای داخلی و خارجی سفر کنید: تور مشهد هتل سایه

 

وضعیت اتاق های هتل سایه مشهد ارزان و نزدیک به حرم
وضعیت اتاق های هتل سایه مشهد ارزان و نزدیک به حرم (عکاس Sayed Mohd)

 

در بین هتل‌های نزدیک به حرم با غذا، هتل سایه مشهد هم گزینه خوبی است. از مزایای دیگر انتخاب این هتل، وضعیت دید اتاق‌های رو به حرم است. یعنی هر شب که می‌خواهید استراحت کنید و یا در طول روز، مدام می‌توانید بارگاه و گنبد حرم امام رضا (ع) را ببینید. با اینکه هتل سایه در سال 90 افتتاح شده و بیشتر از 10 سال از ساخت آن می‌گذرد، همچنان مسافران از هر اقامت آن رضایت کافی داشته‌اند. پس با خیال راحت، در این هتل ارزان و نزدیک‌به حرم اقامت داشته باشید.

هتل آپارتمان قصر آیدین در نزدیکی حرم، ارزان و با غذا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۷4۰,۰۰۰ تومان

  قیمت اتاق دو تخته (صبحانه + ناهار + شام): ۱,6۰۰,۰۰۰ تومان

  آدرس: خيابان امام رضا، امام رضا ۱۹، سه راه اول سمت راست

 

راه‌های دسترسی 


 

با تورگردان، همیشه کد تخفیف دارید: تور مشهد هتل قصر آیدین

 

 هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد

 

  در این بازه زمانی، قیمت اتاق در هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد هتل آپارتمان ترنم، یکی است. با توجه به اینکه هتل آپارتمان ترنم، نزدیک‌ترین فاصله را با حرم دارد، ترنم انتخاب بهتری به‌جای قصر آیدین است.

 

قصر آیدین، مناسب‌ترین هتل آپارتمان مشهد با صبحانه ناهار شام برای مسافران گروهی است؛ چون اتاق‌های این هتل آپارتمان، برای خانواده‌های 4 نفره و 5 نفره و حتی بیشتر هم ظرفیت دارند. چنانچه شما، شرایط سفر گروهی را هم ندارید، باز هم این هتل آپارتمان گزینه‌ خوبی است. اتاق‌ یک تخته و یا دو تخته در قصر آیدین به همراه صبحانه، پیشنهادی اقتصادی برای افرادی است که به دنبال رزرو هتل آپارتمان مشهد با غذا هستند.

هتل آپارتمان ترنم مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,61۰,۰۰۰ تومان

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، ورودی باب الرضا

 

 

برای رزرو تور هتل ترنم مشهد کلیک کنید

 

هتل آپارتمان ترنم مشهد

 

  قیمت هتل ترنم برای اتاق دو تخته از شبی یک میلیون و 6100 هزار تومان برای دو نفر شروع شده و تا سقف چهار میلیون و 830 هزار تومان برای رزرو آپارتمان شش نفره فولبرد افزایش قیمت دارد. 

 

با وجود هتل آپارتمان‌‌ها، انتخاب هتل ارزان با 3 وعده غذا در مشهد، کار سختی نیست. هتل ترنم یک هتل آپارتمان در مشهد نزدیک حرم با غذاست. اتاق‌های 2 تخته و سوئیت‌های 3 و 4 نفره هتل ترنم تنها به‌صورت فولبرد (با سه وعده غذایی) قابل رزرو هستند.

هتل گل سرخ مشهد ( نزدیک‌ترین هتل با سه وعده غذایی)

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دو تخته (اقامت با صبحانه): ۱,1۰۰,۰۰۰ تومان

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,۷۰۰,۰۰۰ تومان

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، خیابان خسروی نو، اندرزگو ۱۷، کوچه دوم سمت راست

 

 

هتل گل سرخ مشهد

 

  حداقل قیمت رزرو هتل گل سرخ برای یک شب اقامت در اتاق دو تخته یک میلیون و 100 هزار تومان و حداکثر قیمت آن برای اقامت در اتاق چهار تخته فولبرد، سه میلیون و 400 هزار تومان است. باتوجه‌به رنج قیمتی که این هتل با 3 وعده غذایی دارد، بهتر است که از آفرهای تور مشهد هتل گل سرخ استفاده کنید تا هزینه‌های سفرتان بهینه شود.

 

هتل گل سرخ، یک ستاره است و فقط یک دقیقه با حرم مطهر امام رضا فاصله دارد. همچنین، گل سرخ جزو چندین «هتل ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد» است. شما می‌توانید هر کدام از اتاق‌های یک تخته تا چهار تخته را به همراه صبحانه یا 3 وعده غذایی یا فولبرد رزرو کنید.

هتل زیارت؛ هتل ارزان با 3 وعده غذا مشهد

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,78۰,۰۰۰ تومان

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس، ابتدای خیابان خسروی، انتهای اندرزگو ۲

 

هتل زیارت مشهد

 

قیمت رزرو مهمانپذیر زیارت در مشهد بسته به تاریخی که انتخاب می‌کنید، متفاوت است. به‌همین‌خاطر، پیشنهاد می‌کنیم تا لیست قیمتی تور مشهد هتل زیارت را ببینید؛ زیرا تاریخ رفت، مدت اقامت برای هر شب و تاریخ برگشت شما مشخص است. 

 

مهمانپذیر زیارت نسبت به مهمانپذیر علمدار، به حرم نزدیک‌تر است. 

 

همانطور که گفتیم، با ورود به شهر مشهد، دست شما برای انتخاب بهترین اقامتگاه باز است. هتل زیارت، یک نمونه از چندین مهمانپذیر ارزان مشهد با سه وعده غذاست. رزرو تور هتل زیارت به افرادی توصیه می‌شود که همسفر دارند. چون اتاق‌های این هتل ارزان با ۳ وعده غذا در مشهد، دوتخته و سه تخته‌اند. البته با وجود اتاق کانکت شش تخته هم با منوی فولبرد جزو گزینه‌های خوب و اقتصادی برای مسافران گروهی است.

هتل ایران زمین مشهد با غذا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت اتاق دو تخته (فولبرد): ۱,80۰,۰۰۰ تومان

  آدرس: خيابان امام رضا، امام رضا ۸، كوچه شهيد حسنی

 

  راه‌های دسترسی

 

از این بهتر پیدا نمی‌کنید! رزرو تور با 3 وعده غذا    تور مشهد هتل ایران زمین

 

وعده غذایی شام در هتل ایران زمین

 

هتل ایران زمین، سه ستاره، نزدیک به حرم و با ۳ وعده غذاست؛ فقط آنقدری که انتظار دارید، ارزان نیست. اتاق‌های فولبرد (همراه با سه وعده غذایی صبحانه + ناهار + شام) برای اتاق دو تخته از یک میلیون و 800 هزار تومان شروع می‌شود. هتل ایران زمین جزو آن دسته از هتل‌هایی است که برای رزرو تور با سه وعده غذا هم می‌توانید روی آن حساب باز کنید. تمیزی اتاق‌ها، تنوع غذاها و دسترسی راحت برای رفت‌وآمد به حرم از ویژگی‌های برجسته هتل ایران برای گردشگران است. 

 

همچنین اگر به دنبال سوئیت ارزان با 3 وعده غذا هستید، هتل ایران با سوئیت یکخوابه پنج نفره رویال (فولبرد) آماده پذیرایی از شماست.

 

وعده غذایی صبحانه در هتل ایران زمین

هتل حیات شرق، نزدیک حرم با غذا ارزان

 

  برای رزرو تماس بگیرید

 قیمت سوئیت دو نفره (اقامت با صبحانه): ۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

  قیمت سوئیت دو نفره (فولبرد): ۳,۳۰۰,۰۰۰ تومان

آدرس: مشهد، خیابان نواب صفوی، نواب صفوی ۱۰، شوشتری ۱۰  

 

 

با کمترین قیمت رزرو کنید: تور مشهد هتل حیات شرق (هوایی)

 

وعده صبحانه در هتل حیات شرق مشهد
وعده صبحانه در هتل حیات شرق مشهد (عکاس  Mojgan Karimi)

 

از خیابان‌های نزدیک به حرم، خیابان نواب صفوی است. هتل حیات شرق در نواب صفوی 10 واقع شده، سه وعده غذا دارد و اتاق‎‌های آن از نوع سوئیت است. از آنجایی که قیمت هر شب اقامت در هتل حیات شرق با ۳ وعده غذا، کمتر از 2 میلیون تومان است، جزو هتل های مشهد نزدیک حرم با غذاست. این هتل، از بهترین هتل‌های سه ستاره مشهد است و در بین سه ستاره‌های هم‌رده خود، با توجه به فاصله از حرم و ارائه وعده‌های غذایی، قیمت بهتری دارد. 

هتل آپارتمان گوهر؛ آخرین هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم با غذا

 

  برای رزرو تماس بگیرید

  قیمت اتاق دو تخته دبل (اقامت باصبحانه): ۱,1۰۰,۰۰۰ تومان

  قیمت اتاق دو تخته دبل (فولبرد بوفه): ۱,8۰۰,۰۰۰ تومان

  آدرس: امام رضا ۵, چهنو ۲

 

فروش ویژه تور مشهد ویژه هتل‌های نزدیک حرم: تور مشهد هتل آپارتمان گوهر (هوایی)

 

هتل آپارتمان گوهر مشهد
هتل آپارتمان گوهر مشهد

 

بعد از هتل آپارتمان دیدار، هتل آپارتمان علمدار و هتل آپارتمان قصر آیدین اگر بخواهیم یک «هتل آپارتمان مشهد نزدیک حرم ارزان با غذا» نام ببریم، آن گوهر است. هتل آپارتمان گوهر، فقط دو کوچه با فلکه آب یا همان میدان بیت‌المقدس فاصله دارد و از میدان بیت‌المقدس هم چشم انداز حرم دیده می‌شود. باتوجه‌به اینکه هتل آپارتمان در کوچه داخل امام رضاست، با باز کردن پنجره اتاق‌ها می‌توانید کوچه و خیابان را ببینید. طبق نظرات مسافران، کیفیت 3 وعده غذای آن، خوب و مورد تایید بوده و تنوع سالادها زیاد است. 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل های ارزان ۳ وعده غذا در مشهد شامل مرمر، آفریقا و هتل آپارتمان آلتون است. در میان هتل های نزدیک به حرم همراه با غذا با شبی دست کم 330 هزار تومان می‌توانید برای هر نفر اتاق رزرو کنید. این هتل‌ها به هیچ وجه هتل‌های کم‌امکاناتی نیستند؛ بلکه هتل‌هایی دو ستاره با امکاناتی خوب و قابل قبول محسوب می‌شوند. در این مطلب با هتل ارزان مشهد با غذا برای سه وعده بیشتر آشنا خواهید شد.

انتشار :  14 اسفند 1400 به روزرسانی :  9 اسفند 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل آفریقا مشهد
  • هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل آفریقا مشهد
  • هتل های ارزان قیمت مشهد ، هتل گل گندم
  • هتل ارزان مشهد با غذا و نزدیک حرم، مهمانپذیر علمدار مشهد
  • هتل ارزان مشهد نزدیک حرم، هتل جواهری
  • هتل آپارتمان ارزان مشهد، هتل آپارتمان دیدار مشهد
  • هتل زیر 200 تومان مشهد، هتل مرمر مشهد
  • هتل آبشار مشهد
  • هتل ذاکر مشهد
  •  هتل آپارتمان قصر آيدين مشهد
  • هتل گل سرخ مشهد
  • هتل آپارتمان ترنم مشهد
  • هتل زیارت مشهد
  • هتل آپارتمان گوهر مشهد
  • وعده صبحانه در هتل حیات شرق مشهد
  • وعده غذایی شام در هتل ایران زمین
  • وضعیت اتاق های هتل سایه مشهد ارزان و نزدیک به حرم
  • وعده غذایی صبحانه در هتل ایران زمین
  • هتل آپارتمان آلتون مشهد
  • تصویری از هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا
  • هتل شباهنگ؛ هتل ارزان با ۳ وعده غذا نزدیک حرم امام رضا
  • هتل یک‌ ستاره میهمان از جمله هتل‌های مشهد نزدیک حرم با غذاست
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
5 دیدگاه در رابطه با این مطلب وجود دارد .
رضا محبی
ما طبق معرفی شما هتل منجی رو رزرو کردیم. خیلی دعاتون کردیم. آن شالله امام رضا دستگیری تون کنه
علی خسروجردی
تمیز
ریحانی
هتل الوند وهتل آفریقا عالی بودن ان شالله امام رضابطلبه منم بیام ممنون از تلاشتون یاعلی
سحر علیزاده

با سلام 

ان شاءالله شما هم به حرم مطهر رضوی مشرف شوید.

بله هتل الوند و هتل آفریقا توجه گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.