تور اقساطی برای مقاصد داخلی و خارجی

تور اقساطی

همین حالا سفر کن و هزینه آن را بعد از سفر پرداخت کن! تور اقساطی به شما این فرصت را می‌دهد که با کمترین بودجه سفر کنید و بیشترین هزینه سفر خود را در مقصد صرف تفریحات و خوش گذرانی کنید و در ماه‌های بعد به صورت قسطی هزینه تور خود را بپردازید. پس در این مطلب از مجله تورگردان همراه ما باشید تا به شما بگوییم که که چگونه از تورگردان تور اقساطی بدون بهره رزرو کنید و شرایط، مدارک مورد نیاز و مزایای مسافرت اقساطی چیست.

فهرست مطالب

امکان سفر اقساطی به کدام مقاصد وجود دارد؟

 

برای سفر با تور اقساطی فرقی نمی‌کند که مقصد شما داخلی است یا خارجی؛ ما برای همه تورهای داخلی و خارجی شرایط اقساط را به گردشگران عزیز ارائه می‌دهیم. از پر طرفدارترین تورهای داخلی با شرایط اقساط می‌توان به تور قسطی کیش و مشهد اشاره کرد. تور قسطی استانیول، تور قسطی آنتالیا و تور اقساطی دبی نیز از پر رزروترین تورهای خارجی به شمار می‌روند. همچنین شرایط خرید انواع تورهای زیارتی مثل تور کربلا، تور نجف و... نیز وجود دارد. با این حال شما می‌توانید برای تمامی مقاصد داخلی و مقاصد خارجی مهم برای ایرانیان مثل ترکیه، دبی و ارمنستان با تورهای اقساطی سفر کنید.

شرایط تور اقساطی تورگردان

 

رزرو تورهای اقساطی همانند تورهای نقدی شرایط خاص خود را دارد و این شرایط برای هر آژانس مسافرتی می‌تواند متفاوت باشد. در تورگردان می‌توانید برای رزرو انواع تور اقساطی بدون پیش پرداخت اقدام کنید. در برخی موارد نیز باید 20 درصد از مبلغ تور را در ابتدا پرداخت نمایید. در ادامه شرایط تور قسطی را آورده‌ایم:

 

  1. از مهم‌ترین شرایط تور اقساط این است که چک صیادی به نام خودتان داشته باشید. اگر هم نداشتید جای نگرانی نیست؛ می‌توانید از چک صیادی اقوام درجه یک خود استفاده کنید.
  2. کارمزد سفرهای اقساطی بین 2 تا  درصد است.
  3. اقساط شما می‌تواند حداقل 4 ماهه و حداکثر 10 ماهه باشد.
  4. برای اغلب تورهای اقساطی معمولا بین 20 تا 50 درصد از هزینه تور باید در ابتدا پرداخت شود؛ اما در برخی موارد می‌توانید تور اقساطی بدون پیش پرداخت رزرو نمایید.
  5. یک برگ چک به مبلغ کل تور جهت ضمانت دریافت می‌گردد.

مدارک مورد نیاز برای تور از دم قسط

 

  • مدارکی از قبیل کپی شناسنامه، کپی کارت ملی، پاسپورت برای سفرهای خارجی و…
  • چک معتبر صیادی به نام یکی از مسافرین حاضر در تور یا به نام یکی از اقوام درجه یک
  • گردش حساب سه ماهه اخیر در برخی موارد

مراحل خرید تور قسطی از تورگردان

 

برای خرید تور مسافرتی به صورت قسطی از تورگردان باید مدارک مورد نیاز را در سایت آپلود کرده و با چک الکترونیکی صیادی نیاز به حضور در آژانس مسافرتی یا پست کردن مدارک نخواهد بود. در نتیجه مراحل خرید این تورها نیز به صورت آنلاین و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد. البته دقت داشته باشید که رزرو تور اقساطی خود را به روزهای آخر نیندازید؛ چرا که بررسی مدارک شما چند روزی زمان می‌برد و بهتر است زودتر به فکر خرید تور مورد نظر خود باشید. در ضمن در کانال تورگردان نیز آفر تور قسطی برای کاربران در نظر گرفته شده و با کمترین هزینه می‌توانید سفری بی نظیر را تجربه کنید.

مزایای خرید تور مسافرتی اقساطی

 

تورهای اقساطی مزایای زیادی دارد که در ادامه به چند مورد اشاره می‌کنیم:

 

  • یکی از مهم‌ترین مزایای خرید تور مسافرتی قسطی این است که به ضامن نیازی ندارد و تنها با چک صیادی که به نام خودتان یا یکی از اقوام درجه یک است، تور مورد نظر خود را رزرو نمایید.
  • از دیگر مزایای سفر اقساطی کارمزد پایین آن است. یعنی تفاوت خرید تور به صورت نقدی یا اقساطی آنقدر زیاد نیست که شما از سفر به تورهای قسطی پشیمان شوید و ارزش امتحان کردن را دارد.
  • یکی دیگر از مزایای خرید تورهای مسافرتی به صورت اقساطی این است که لازم نیست تمام هزینه سفر را یکجا پرداخت کنید و فشار مالی کاهش پیدا می‌کند. به خصوص اگر قصد سفر خارجی داشته باشید، این هزینه به مراتب بالاتر می‌رود. با تورهای اقساطی این فشار مالی کم شده و شما می‌توانید به جای پرداخت همه هزینه تور، بخشی از آن را در ابتدا پرداخت کرده و باقی بودجه خود را برای گشت و گذار و خرید در مقصد خرج کنید.
  • هنگام خرید رزرو سفرهای اقساطی می‌توانید به انتخاب خودتان هزینه تور را از بین 4 تا 10 ماه قسط بندی کنید.
  • تورهای قسطی مانند تورهای نقدی تنوع بالایی دارند و شما می‌توانید پس از انتخاب هتل و پرواز مورد نظر، تور خود را رزرو نمایید.
  • بهترین مزیت تورهای اقساطی نیز این است که همه افراد با هر بودجه و در زمان دلخواه خود می‌توانند سفری لذت بخش را تجربه کنند و دیگر هزینه‌های بالای تور مسافرتی نقدی، مانعی برای سفر نیست.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تا به حال به سفر اقساطی فکر کرده‌اید؟ در زندگی امروزی که هزینه‌ها سرسام‌آور است، شاید برنامه‌ریزی برای سفر برای همه آسان نباشد. به همین دلیل تورهای اقساطی راهی است برای بهتر سفر کردن و دیگر نیز نیست نگران هزینه بالای تورهای داخلی و به خصوص تورهای خارجی باشید. در تورگردان می‌توانید با انتخاب هتل و پرواز مورد نظر با تور اقساطی سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید. در ادامه درباره نحوه خرید تور قسطی، مدارک مورد نیاز و شرایط تور اقساطی صحبت کرده‌ایم.

انتشار :  8 شهریور 1402 به روزرسانی :  8 شهریور 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
اشتراک گذاری
نظرات کاربران
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد