جت اسکی کیش ( آموزش، قیمت و آدرس )

جت اسکی کیش

جت اسکی کیش جزو تفریحات دریایی انفرادی است. جت اسکی نسبت به بسیاری از تفریحات ساحلی، سابقه طولانی‌تری دارد با این حال جذابیت خود را از دست نداده است. برای سوار شدن بر جت اسکی نیازی به مهارت ندارید فقط کافی است دستورالعمل مربی را با دقت انجام دهید. این تفریح آبی در کیش و فصل تابستان به عنوان یکی از تفریحات آبی لاکچری و مهیجی به شمار می‌رود که پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید. اگر درباره جت اسکی اطلاعاتی ندارید ولی به امتحان کردن آن علاقه‌مند هستید، در ادامه این مطلب با تورگردان همراه باشید. 

 

جت اسکی در کیش

 

جت اسکی یکی از معمول‌ترین و قدیمی‌ترین تفریحات دریایی می‌باشد که در سواحل کیش وجود دارد. درست است که جت اسکی کمی عادی و معمول شده است ولی در جزیره کیش می‌توانید جدید ترین و پر قدرت‌ترین جت اسکی‌ها را امتحان کنید. به دلخواه شما جت اسکی می‌تواند دو نفره یا تک نفره باشد. قبل از سوار شدن به جت اسکی حتما جلیقه نجات بپوشید و به توصیه‌های مربی جت اسکی توجه کنید.

 

جت اسکی در کیش

 

اگر قصد دارید به جزیره کیش سفر کنید حتما برنامه‌ریزی دقیقی برای تفریحات آبی و دریایی داشته باشید. درست است که در جزیره مراکز خرید، رستوران‌های لاکچری، آکواریوم‌ها و... وجود دارند ولی مهم‌ترین جاذبه گردشگری کیش، خلیج فارس است. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم پیش از سفر، لیست تفریحات دریایی کیش را بررسی کنید و برای تجربه کردن آن‌ها آماده شوید. در لیست تفریحات دریایی تور کیش، جت اسکی دیده می‌شود. از آنجایی که برای سوار شدن به جت اسکی نیاز به مهارت خاصی ندارید، می‌توانید با یک آزمون و خطای ساده راندن این ماشین را یاد بگیرید و حسابی لذت ببرید.

پیش از سوار شدن به جت اسکی با دقت به دستورالعمل مربی توجه کنید. حتما جلیقه نجات بپوشید. یک دستگیره روی فرمان جت اسکی قرار دارد که برای حرکت و افزایش سرعت استفاده می‌شود. دستگیره گاز بسته به قدرت موتور می‌تواند شما را در دریا پیش ببرد. دقت کنید که راندن جت اسکی می‌تواند دقیقا شبیه به راندن موتور سیکلت باشد. فراموش نکنید که روی آب هستید و با ترمز کردن بلافاصله متوقف نمی‌شوید و همواره با موج‌ها جا به جا خواهید شد. از آنجایی که ترمز کردن با جت اسکی بلافاصله باعث ایست نمی‌شود پس نباید نزدیک هیچ شناور دیگری باشید.

باید حداقل فاصله ۱۰ متری را با شناور‌ها مانند قایق‌های پارویی و یا جت اسکی‌های دیگر حفظ کنید. چنانچه فاصله کمتر باشد امواج شما را به سمت شناور کناری می‌برد که باعث تصادف و واژگونی می‌گردد. بنابراین به این نکته دقت کنید. اگر مهارت کافی ندارید با جت اسکی حرکات نمایشی انجام ندهید؛ زیرا ممکن است در آب بیفتید. چنانچه جت اسکی واژگون شد دستگیره فرمان را رها کنید و اجازه دهید جت اسکی به حالت اولیه باز گردد. سپس از قسمت عقب دوباره سوار شوید. اگر دستگیره فرمان را رها نکنید آب دریا وارد موتور شده و جت از کار میفتد.

 

قوانین جت اسکی در کیش

 

قوانین ساده‌ای برای سوار شدن به جت اسکی در کیش وجود دارند که با رعایت آن‌ها از این تفریح دریایی بیشتر لذت خواهید برد:

- آقایان باید شلوارک بلند بپوشند و خانم‌ها باید حجاب مناسب داشته باشند.

- می‌توان دو نفره یا تک نفره از جت اسکی استفاده کرد. افرادی که اضافه وزن زیادی دارند باید تک نفره سوار جت اسکی شوند.

- اگر به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل جت واژگون شود و آب به درون موتور برود باید خسارت تعمیر را به کلوپ دریایی بپردازید.

نکته: اگر جت اسکی واژگون شد و در آب افتادید جلیقه نجات از غرق شدن شما جلوگیری می‌کند. نجات غریق هم به سرعت خود را به شما می‌رساند و به ساحل برمی‌گردید بنابراین در چنین مواقعی خونسردی خود را حفظ کنید.

 

قیمت بلیط جت اسکی در کیش

 

قیمت بلیط جت اسکی به میزان زمان استفاده و قدرت موتور جت اسکی بستگی دارد. بلیط جت اسکی با موتور ۷۰۰ سی سی، به ازای هر ۱۵ دقیقه، بین 450 تا 500 هزار تومان می‌باشد.

 

جت اسکی دو نفره در کیش

 

آدرس جت اسکی در کیش

 

برای استفاده از جت اسکی می‌توانید به ساحل سیمرغ، ساحل مرجان، ساحل دامون یا اسکله تفریحی کیش بروید و لحظاتی شاد و مفرح را تجربه کنید. در نتیجه انتخاب محل استفاده از این تفریح با خود شماست.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

جت اسکی در کیش یکی از معمول‌ترین و قدیمی‌ترین تفریحات دریایی می‌باشد که در سواحلِ جاهای دیدنی کیش وجود دارد. درست است که جت اسکی کمی عادی و معمول شده ولی در جزیره کیش می‌توانید جدیدترین و پر قدرت‌ترین جت اسکی‌ها را امتحان کنید. بر اساس دلخواه شما جت اسکی می‌تواند دو نفره یا تک نفره باشد. قبل از سوار شدن به جت اسکی حتما جلیقه نجات بپوشید و به توصیه‌های مربی جت اسکی توجه کنید.

انتشار :  3 خرداد 1402 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   شیوا معین
تصاویر مرتبط
جت اسکی در کیش
  • جت اسکی در کیش
  • جت اسکی دو نفره در کیش
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد