ماسک و شیلد محافظ صورت در پروازهای قطر ایرویز اجباری می شود

اجباری شدن ماسک در قطر ایرویز (4)

قطر ایرویز مسافرانش را ملزم به پوشیدن ماسک و زدن شیلد صورت می کند

افرادی که قصد پرواز با خطوط هوایی قطریه را دارند خوب است در جریان باشند که مسافران حتما باید ماسک بزنند و صورت خود را بپوشانند. شرکت قطریه اقدامات ایمنی و بهداشتی خود را در خصوص کووید 19 در پروازهایش افزایش داده است. این اقدامات در مورد مسافران و خدمه کابین و میهمانداران اجرا می شود.

 

اجباری شدن ماسک و دستکش برای میهمانداران قطر ایرویز

 

مسافرانی که از طریق فرودگاه بین المللی حَمَد سفر می کنند در باجه چک‌این، شیلدهای محافظ صورت را دریافت می کنند؛ در مقاصد دیگر نیز در گیت های شبانه روزی ماسک و شیلد محافظ در اختیارشان قرار می گیرد. شیلدهای محافظ صورت در دو اندازه بزرگانه و بچه گانه موجود است. درboard   مسافران یک بسته مکمل حفاظتی دریافت می کنند. این کیت ها حاوی ماسک صورت جراحی، دستکش های یک بار مصرف و پد ضد عفونی آلوئه ورای الکلی است.

 

کیت های بهداشتی قطر ایرویز

 

قوانین ماسک در کلاس اکونومی و کلاس بیزینس

 

مسافران پروازهای کلاس اکونومی باید حتما در حین سفر علاوه بر ماسک از شیلد محافظ صورت نیز استفاده کنند. تنها زمانی که غذا و نوشیدنی شان را میل می کنند می توانند ماسک ها را بردارند. مسافران کلاس بیزینس ماسک و شیلد محافظ دریافت می کنند ولی زدن آن برایشان اجباری نیست. علت این امر هم فاصله اجتماعی موجود بین مسافران در این پروازهاست. این مسافران ژل ضد عفونی اضافی دریافت می کنند. بسته های ژل، مخصوص داخل کابین است و دارای سطوح صیقلی و درهای بسته و آکبند است. این مسافران آپشنی با نام (مزاحم نشوید ) دارند که با انتخاب آن میهمانداران نزدیک صندلی شان نمی آیند. غذاهای کلاس تجاری در یک سینی ارائه می شود و به جای قاشق چنگال های همیشگی از قاشق چنگال بسته بندی استفاده می شود.

 

شیلدهای صورت مسافران قطر ایرویز

 

هنگام بالا رفتن از پله ها و سوار شدن به هواپیما همه مسافران برای جلوگیری از ویروس کرونا در هواپیما باید ماسک و شیلد محافظ صورت داشته باشند. کودکان هم حتما باید ماسک و شیلد محافظ شخصی داشته باشند. مگر کودکان زیر 2 سال.

 

کیت های بهداشتی قطر ایرویز

 

لباس های میهمانداران پرواز قطر ایروز نیز بهداشتی تر شده است. این افراد علاوه بر ماسک، عینک ایمنی ، دستکش و ماسک می زنند.

 

منبع : lonelyplanet

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

قطر ایرویز مسافرانش را ملزم به پوشیدن ماسک و زدن شیلد محافظ صورت می کند. مسافران قطر ایرویز حتما باید ماسک بزنند و صورت خود را بپوشانند. شرکت قطریه اقدامات ایمنی و بهداشتی خود را در خصوص کووید 19 در پروازهایش افزایش داده است. این اقدامات در مورد مسافران و خدمه کابین و میهمانداران اجرا می شود.

انتشار :  15 تیر 1399 به روزرسانی :  3 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
شیلدهای صورت مسافران قطر ایرویز
  • شیلدهای صورت مسافران قطر ایرویز
  • کیت های بهداشتی قطر ایرویز
  • کیت های بهداشتی قطر ایرویز
  • اجباری شدن ماسک و دستکش برای میهمانداران قطر ایرویز
  • اجباری شدن ماسک در قطر ایرویز (4)
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد