10 مورد از خطرناک ترین سلفی های جهان

سلفی های خطرناک جهان

مطالعه ای که اخیرا صورت گرفته، نشان می دهد که در شش سال گذشته بیش از 250 نفر در اثر گرفتن سلفی های خطرناک جان خود را از دست داده اند. از بین 259 گزارش مرگی که در این تحقیق بررسی شده است، رتبه اول مرگ ها به غرق شدن تعلق دارد. دومین علت مرگ در سلفی ها، قطار است. بعد از آن، سقوط از ارتفاع، کشته شدن توسط حیوانات وحشی، سلاح های گرم و برق گرفتگی است. در ادامه به ده مورد از خطرناک ترین سلفی های جهان اشاره می کنیم و توصیه می کنیم هیچ وقت برای گرفتن یک سلفی جان خود را به خطر نیندازید.

 

1. استانمن وو یانگینگ مرگ را به جان خرید

استانمن وو یانگینگ (Stuntman Wu Yongning) به علت پیمودن آسمانخراش ها، آن هم بدون تجهیزات معروف شده است. او با نوک انگشتان خودش را از سقف آویزان می کرد و یکی از بزرگ ترین بالا رونده ها بود. وو یانگینگ در 26 سالگی بیش از 60000 فالور در شبکه های اجتماعی چین داشت. متاسفانه وی در یکی از شیرین کاری هایش هنگام بالا رفتن از ساختمانی 62 طبقه جان خود را از دست داد.

 

سلفی خطرناک Stuntman Wu Yongning

 

2. مدل روس بهترین عکسش را در دبی گرفت

ویکی ادین کوا جانش را برای گرفتن یک عکس خیره کننده در دبی به خطر انداخت. ویکی به ساختمانی بلند تکیه داد و هیچ پشتیبان و تجهیزاتی هم نداشت، به جز فردی که دست او را نگه داشته بود. او خودش را روی دست مرد از آن ارتفاع بلند آویزان کرده بود و آن مرد هم هیچ تکیه گاهی به جز آهنی که دستش را به آن گرفته بود نداشت. نمایش او واقعا خطرناک بود. می توانید آن را در اینستاگرام وی مشاهده کنید.

 

سلفی خطرناک دختر روس

 

سلفی دختر روس در دبی

 

3. پیاده روی الکساندر رمنو در آسمانِ چین

الکساندر(Alexander Remnev) عکاسی است که عادتی خطرناک را به همراه دوستانش پیشه کرده است. آن ها به دنبال بلندترین و ترسناک ترین آسمان خراش های دنیا می روند و سیر و سیاحت در آن بالا ها را ترجیح می دهند. او و دوستانش تاکنون دردسرهای زیادی با پلیس نداشته اند و هیچگونه تلفاتی از آن ها گزاش نشده است.

 

سلفی الکساندر

 

سلفی خطرناک الکساندر

 

4. دنیل لو فقط برای انداختن عکس های ترسناک صعود می کند

دنیل (Daniel Lau) هم یکی از آن ماجراجوهای شهری است که منافعشان در این است که زندگی را تهدید کنند و به مهمترین اسکریپرها بروند و عکس سلفی بگیرند. کافی است سری به اکانت اینستاگرام او بزنید تا شیرین کاری های او در عکس سلفی را ببینید.    

 

Daniel Lau سلفی خطرناک

 

5. سلفی آتشفشانی مجری معروف

مجری و ماجراجوی مشهور کانادایی جورج کورونیل در بدترین شرایط آب و هوایی حاضر می شود و لقب طوفان را از آن خود کرده است. او فیلم ها و عکس های عجیبی از خود می گیرد. مثلا یک نمونه از آن ژست گرفتن در کنار دهانه آتشفشان ابریم در Vanuatu  بوده است.

 

volcano selfie

 

6.سلفی گرفتن در میان جنگنده های هوایی

تصور کنید در کنار یک موشک زمین به هوا عکس بگیرید. چنین عکسی را یک خلبان در کابین و آن هم بدون دست گرفته است. منتها اگر خلبان می خواست فوکوس کند واقعا خطرناک بود. خلبان در این عکس معروف توماس کریستسن(Thomas Kristensen)، یک خلبان با تجربه است که ماموریت هوایی در افغانستان، لیبی و یوگوسلاوی را به پایان رسانده است.

 

Selfie between pilot fighting

 

7.سلفی با ستاره های دریایی

سینزی بیسمارک، عکاس زیر آب عکسی در کنار ستارگان دریایی گرفته است. او واقعا نترس است و اصلا ترسی از عروس های دریایی نداشته است چون این موجودات دوست داشتنی می توانند واقعا خطرناک باشند و موجب سوزش های دردناک در افراد یا حتی مرگ آن ها شوند.  

 

سلفی با ستاره های دریایی

 

8. سلفی با مسیح

لی تامسون ، عکاس و جهانگرد معروف در حالی که در برزیل برای جام جهانی آماده می شد توسط هیئت گردشگری برزیل به این چالش دعوت شد تا از مجسمه منجی مسیح بالا برود. او هم این کار را کرد. خراب کردن این سلفی می توانست خیلی بد باشد.

 

سلفی با مجسمه مسیح در برزیل

 

9. سلفی با حیوانات وحشی

روز به روز تعداد افرادی که با حیوانات وحشی سلفی می گیرند بیشتر می شود. تا جایی که سرویس جنگل های آمریکا به بازدیدکنندگان هشدار داده است که فاصله شان را از حیوانات وحشی رعایت کنند. این حرکت مخاطره انگیز می تواند به راحتی منجر به مرگ افراد شود.

 

سلفی با درندگان

 

سلفی با خرس

 

10.سلفی گرفتن با گاوهای وحشی

عده ای چنان خطر می کنند که با گاوهای وحشی در مسابقات گاوبازی سلفی می گیرند. این افراد با جانشان ریسک می کنند. یک نفر این کار را کرده و به همین دلیل تحت پیگرد پپلیس قرار گرفته است چون این کار برخلاف مقررات بوده است.

 

سلفی های خطرناک

 

برای رزرو تورهای داخلی و خارجی از طریق تورگردان اقدام کنید. 

 

منبع : www.getaway.co.za

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

در شش سال گذشته بیش از 250 نفر در اثر گرفتن سلفی های خطرناک جان خود را از دست داده اند. از بین 259 گزارش مرگی که در این تحقیق بررسی شده است، رتبه اول مرگ ها به غرق شدن تعلق دارد. دومین علت مرگ در سلفی ها، رفتن زیر قطار است. بعد از آن، سقوط از ارتفاع، کشته شدن توسط حیوانات وحشی، سلاح های گرم و برق گرفتگی مطرح است.

انتشار :  11 اسفند 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
Daniel Lau سلفی خطرناک
  • Daniel Lau سلفی خطرناک
  • سلفی با ستاره های دریایی
  • سلفی خطرناک Stuntman Wu Yongning
  • سلفی خطرناک الکساندر
  • سلفی با خرس
  • سلفی های خطرناک
  • سلفی الکساندر
  • سلفی خطرناک دختر روس
  • سلفی دختر روس در دبی
  • Selfie between pilot fighting
  • سلفی با مجسمه مسیح در برزیل
  • volcano selfie
  • سلفی با درندگان
  • سلفی های خطرناک جهان
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد