هتل های قطر برای جام جهانی 2022

هتل های جام جهانی قطر

بهترین هتل های قطر برای جام جهانی  2022

 

اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص فوتبال هستید و تصمیم گرفته اید بازی های جام جهانی 2022 قطر را با شور و هیجان در ورزشگاه های این کشور تماشا کنید؛ بدون شک تاکنون به اقامت و هتل های قطر برای جام جهانی فکر کرده‌اید. من در این مقاله از تورگردان می خواهم نزدیک ترین و بهترین هتل های قطر برای جام جهانی را که در شهر های مختلف قطر مانند دوحه، لوسیل، خور و... ساخته شده‌اند، معرفی کنم. در این صورت تا زمان برگزاری مسابقات می‌توانید با برآورد هزینه‌های تور جام جهانی قطر 2022 و انتخاب هتل های نزدیک به استادیوم های جام جهانی، بهترین برنامه ریزی را برای سفر خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

 

هتل های نزدیک به استادیوم الخلیفه

هتل های نزدیک به استادیوم الثمامه

هتل های نزدیک به استادیوم لوسیل

هتل های نزدیک به استادیوم الریان

هتل های نزدیک به استادیوم البیت

هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب

هتل های نزدیک به استادیوم شهر آموزش

هتل های نزدیک به استادیوم 974

 

بهترین هتل های قطر برای اقامت طرفداران جام جهانی 2022

 

قطر به عنوان یکی از ثروتمندترین کشور های جهان در حاشیه خلیج فارس و حوزه خاور میانه پس از انتخاب به عنوان میزبان جام جهانی 2022 شروع به ساخت هتل های لوکس و مجلل کرد. پیش بینی می شود حدود یک و نیم میلیون گردشگر از سراسر جهان برای تماشای مسابقات به قطر سفر می کنند. در نتیجه علی رغم هتل های بسیاری که در این کشور ساخته شده است، ممکن است قطر باز هم با مشکل و کمبود ظرفیت مواجه شود و به همین دلیل کشور قطر از ایران نیز درخواست همکاری و آماده سازی هتل های جزیره کیش  و قشم را داشته است. با این حال ایرانیان بسیاری قصد گرفتن ویزای توریستی قطر را دارند و به فکر رزرو تور های جام جهانی 2022 و هتل های ارزان قطر نزدیک به استادیوم های جام جهانی افتاده اند. در ادامه لیستی از هتل های قطر دوحه و سایر شهرهای قطر را برایتان آورده ام تا مقایسه و انتخاب برایتان راحت تر باشد.

 

هتل های نزدیک به استادیوم لوسیل

 

1- هتل موندریان دوحه (Mondrian Doha)

 

هتل موندریان یکی از لوکس ترین و خارق العاده ترین هتل های دوحه قطر به شمار می رود. در نزدیکی منطقه پر طرفدار West Bay Lagoon واقع شده و به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارد، گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. زیرا در این هتل به شهر لوسیل نیز بسیار نزدیک است و قرار است بازی افتتاحیه جام جهانی در ورزشگاه لوسیل قطر برگزار شود. در هتل موندریان دوحه 270 اتاق و 5 اتاق اختصاصی از جمله یک سوییت با چشم انداز 360 درجه از شهر دوحه در پنت هاوس و طبقه 23 ام این هتل وجود دارد که شما را شگفت زده خواهد کرد. با رزرو این هتل در تور قطر برای جام جهانی امکانات دیگری همچون استخر روی پشت بام، سالن اسپای شیک و مجلل، سالن بدنسازی 24 ساعته، اتاق رقص و... در انتظارتان است و لحظاتی خوش را با اقامت در این هتل برای خود به ثبت خواهید رساند.

 

آدرس هتل موندریان دوحه: قطر، دوحه، خیابان وست بی لاگون

 

هتل موندریان دوحه (Mondrian Doha)

 

2- هتل پارک حیات دوحه (Park Hyatt Doha)

 

هتل 5 ستاره پارک حیات یکی از هتل های قطر دوحه است که حدود 20 کیلومتر با استادیوم لوسیل فاصله دارد. این هتل به جاهای دیدنی قطر مانند موزه ملی قطر، مراکز خرید لوکس و سوق واقف بسیار نزدیک است. این هتل شامل 187 اتاق مجهز به بهترین امکانات مانند تهویه مطبوع، تلویزیون، قهوه ساز، میز کار، اینترنت وای‌فای رایگان و...می‌باشد. همچنین هتل پارک حیات دوحه در بین هتل های قطر برای جام جهانی 2022 شامل استخر روباز، سونا، خدمات ماساژ و اسپا، سالن فیتنس و بدنسازی، پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، کافی شاپ و... است. 

 

آدرس هتل پارک حیات دوحه: قطر، دوحه، خیابان وادی مشیرب

 

هتل پارک حیات دوحه از بهترین هتل های قطر

 

3- هتل استی بریج سوئیتس (Staybridge Suites Doha Lusail)

 

یکی دیگر از هتل های نزدیک به استادیوم های جام جهانی قطر 2022 هتل استی بریج سوئیتس است. این هتل 4 ستاره با استادیوم لوسیل حدود 9 کیلومتر فاصله دارد و تا مرکز شهر دوحه تنها 10 دقیقه با خودرو در راه هستید. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل استی بریج سوئیتس دارای بالکن هستند و می‌توانید از چشم انداز زیبای دوحه لذت ببرید. همچنین استخر، سالن بدنسازی و... از جمله امکانات ویژه این هتل هستند و اوقات خوشی را در مدت زمان اقامت خود در این هتل سپری خواهید کرد.

 

آدرس هتل استی بریج سوئیتس لوسیل: قطر، دوحه، جاده تفرجگاه مارینا

 

هتل استی بریج سوئیتس لوسیل از بهترین هتل های قطر برای جام جهانی 2022

 

هتل های نزدیک به استادیوم بین المللی خلیفه

 

1- هتل دابل تری بای هیلتون (Double Tree by Hilton Doha Hotel)

 

اگر به دنبال هتلی لوکس و 5 ستاره در نزدیکی استادیوم خلیفه هستید، برای رزرو هتل دابل تری بای هیلتون اقدام نمایید. این هتل با استادیوم خلیفه تنها 7 کیلومتر فاصله دارد و در کمتر از ده دقیقه با خودرو به مقصد خواهید رسید. اگر برای اقامت در قطر و جام جهانی این هتل را انتخاب کردید از امکانات ویژه این هتل مانند استخر، سونا، سالن بدنسازی، ماساژ و... بهره مند می شوید. این هتل 187 اتاق با تمام امکانات رفاهی و دکوراسیونی شیک و مدرن دارد و اقامتی به یاد ماندنی از سفر به قطر را برایتان به ارمغان می آورد.

 

آدرس هتل دابل تری بای هیلتون: قطر، دوحه، خیابان المینا

 

هتل دابل تری بای هیلتون (Double Tree by Hilton Doha Hotel)

 

2- هتل تورچ (The Torch Doha) 

 

هتل تورچ هتلی 5 ستاره در برج اسپایر یا برج مشعل قطر است که شکوه و زیبایی آن در قطر شهرت زیادی دارد. این هتل از هتل‌های نزدیک به استادیوم الخلیفه است و تا این ورزشگاه حدود 200 متر فاصله دارد. در هتل تورچ 163 اتاق با تمام امکانات رفاهی نظیر تلویزیون، یخچال، مبلمان، گاو صندوق، حمام و وان، لوازم بهداشتی، اینترنت وای فای رایگان و... برای اقامت گردشگران عزیز به زیباترین شکل طراحی شده است. همچنین استخر، سونا، خدمات اسپا، حمام بخار، سالن فیتنس و بدنسازی و... از جمله خدمات ویژه این هتل به شمار می‌رود. علاوه بر این موقعیت مکانی عالی هتل تورچ باعث شده تا مرکز خرید ویلاجیو مال تا این هتل فاصله کمی داشته باشد و از طریق مسیر پیاده روی که بین هتل تورچ و ویلاجیو مال وجود دارد، به راحتی به این بازار دسترسی داشته باشید.

 

آدرس هتل تورچ دوحه: قطر، دوحه، خیابان الواب

 

هتل تورچ از هتل‌های نزدیک به استادیوم‌های جام جهانی قطر 2022

 

3- هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس دوحه (Holiday Villa Hotel & Residence Doha)

 

اگر در تور جام جهانی قطر 2022 قصد اقامت در هتل‌هایی با درجه پایین‌تر را دارید، می‌توانید هتل 4 ستاره هالیدی ویلا اند رزیدنس را رزرو نمایید. این هتل تا استادیوم بین المللی خلیفه تنها 7 کیلومتر فاصله دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است. علاوه بر این به راحتی می‌توانید به بازار سوق واقف رفته و از خرید در این بازار لذت ببرید. این هتل دارای امکانات بسیار مجهز است و خدماتی نظیر استخر روباز، استخر مخصوص کودکان، سونا، سالن فیتنس و بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ و... برای میهمانان خود تدارک دیده است. شاید برایتان جالب باشد که در هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس حدود 752 عدد اتاق با تمام امکانات مورد نیاز وجود دارد و ظرفیت بسیار بالایی دارد. در رستوران بین المللی هتل نیز انواع غذاها با طعمی بی نظیر و منحصر به فرد سرو می‌شود و بهترین لحظات را برایتان رقم خواهد زد.

 

آدرس هتل هالیدی ویلا اند رزیددنس: قطر، دوحه، خیابان ابن ابی سولما، خیابان المنتزه

 

هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس دوحه از هتل های نزدیک به استادیوم الخلیفه

 

هتل های نزدیک به استادیوم الثمامه

 

1- هتل المنصور سوئیتس (Al Mansour Suites Hotel)

 

استادیوم الثمامه از جمله استادیوم هایی است که میزبان یکی از بازی های ایران است. به همین دلیل ایرانیان بیشتر تمایل دارند در هتل های نزدیک به استادیوم الثمامه اقامت داشته باشند. هتل المنصور سوئیتس تقریبا در 7 کیلومتری استادیوم الثمامه واقع شده و دسترسی به آن نیز آسان است. این هتل 4 ستاره امکاناتی نظیر استخر سرپوشیده، جکوزی، اسپا، سالن بدنسازی، رستوران، پارکینگ و... دارد و آماده پذیرایی از شما در جام جهانی 2022 قطر است.

 

آدرس هتل المنصور سوئیتس: قطر، دوحه، خیابان روضه الخیل

 

هتل المنصور سوئیتس (Al Mansour Suites Hotel)

 

2- هتل بوتیک زوباره (Zubarah Boutique Hotel Doha)

 

هتل زوباره قطر از جمله هتل های نزدیک به استادیوم الثمامه به شمار می‌رود که تقریبا 8 کیلومتر با آن فاصله دارد. همچنین برخی از جاذبه های گردشگری قطر مانند کورنیش قطر و سوق واقف نیز به این هتل بسیار نزدیک هستند و در روزهایی که تیم ملی ایران بازی ندارد، می‌توانید از این مکان‌های دیدنی بازدید کنید. هتل زوباره یکی از هتل‌های 5 ستاره قطر است و اقامت در اتاق‌های این هتل با طراحی و دکوراسیون لوکس و مدرن، تجربه‌ای ماندگار خواهد بود. همچنین با رزرو هتل زوباره برای جام جهانی قطر از امکانات ویژه این هتل مانند استخر، سونا، سالن تناسب اندام، خدمات اسپا و ماساژ، دو رستوران، صبحانه، پارکینگ، اینترنت وای‌فای رایگان و... بهره‌مند شوید.

 

آدرس هتل بوتیک الزوباره: قطر، دوحه، خیابان الروابی

 

هتل بوتیک زوباره از بهترین هتل های قطر

 

3- هتل آپارتمان گلف پیرلز (Gulf Pearls Hotel Apartmant)

 

اگر می‌خواهید در تور جام جهانی قطر در هتلی مقرون به صرفه و اقتصادی‌تر اقامت داشته باشید هتل 3 ستاره گلف پیرلز از ارزان ترین هتل های قطر برای جام جهانی است. فاصله این هتل تا استادیوم الثمامه حدود 10 کیلومتر است. هتل گلف پیرلز با توجه به درجه خود مجهز به استخر روباز، استخر کودکان، سونا، باشگاه بدنسازی، ماساژ، رستوران و... می‌باشد و امکانات خوبی را برای میهمانان خود در نظر گرفته است. در این هتل انواع اتاق و سوئیت وجود دارد که می‌توانید برای رزرو هتل قطر جام جهانی اقدام نمایید.

 

آدرس هتل آپارتمان گلف پیرلز: قطر، دوحه، خیابان الضیا

 

هتل آپارتمان گلف پیرلز

 

هتل های نزدیک به استادیوم الریان

 

1- هتل الریان (Al Rayyan Hotel)

 

هتل الریان هتلی 5 ستاره در شهر الریان قطر است که تا استادیوم الریان حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. این هتل امکاناتی همچون استخر، سونا، جکوزی، رستوران، سالن ورزشی مجزا برای آقایان و بانوان، اتاق کنفرانس و... وجود دارد. با اقامت در اتاق ها و سوئیت های این هتل آرامش و راحتی را تجربه خواهید کرد.

 

آدرس هتل الریان: قطر، دوحه، مجاور مال آو قطر

 

هتل الریان (Al Rayyan Hotel)

 

2- بوتیک هتل العزیزیه (Al Aziziyah Boutique Hotel)

 

هتل العزیزیه، بوتیک هتل 5 ستاره ای در 15 کیلومتری استادیوم الریان است و کمتر از بیست دقیقه با خودرو به آن جا می رسید. بوتیک العزیزیه از جمله هتل های قطر برای جام جهانی است که 140 باب اتاق را با تمامی امکانات مورد نیاز میهمانان در خود جای داده است. علاوه بر این با رزرو هتل العزیزیه می توانید از رستوران، سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، اسپا، دو استخر و فضای بازی کودکان نیز لذت ببرید.

 

آدرس بوتیک هتل العزیزیه: قطر، دوحه، منطقه اسپایر زون، خیابان البعیا

 

بوتیک هتل العزیزیه (Al Aziziyah Boutique Hotel)

 

هتل های نزدیک به استادیوم البیت

 

1- هتل خور بی رزیدنسی (Kor Bay Residency)

 

بسیاری از افراد دوست دارند در خلیج خور و نزدیک به استادیوم البیت هتلی را رزرو نمایند. هتل خور بی رزیدنسی از جمله هتل های زیبا و لوکس در منطقه خور است که در فاصله 7 کیلومتری از استادیوم البیت واقع شده است. اتاق های این هتل بسیار شیک و مجلل می باشد و دارای امکاناتی نظیر نشیمن، تلویزیون، یخچال، مایکروویو، کتری و... هستند. علاوه بر این امکانات ویژه ای مانند رستوران، ترانسفر فرودگاهی، خودرو اجاره ای، صبحانه بوفه رایگان و... را برای میهمانان خود در تور جام جهانی قطر فراهم کرده است تا اوقات خوشی را در این هتل تجربه کنند.

 

آدرس هتل خور بی رزیدنسی: قطر، خور، کورنیش قطر، صفی الطوق

 

هتل خور بی رزیدنسی (Kor Bay Residency)

 

2- استراحتگاه سمیسمه مرواب (Simaisma Murwab Resort)

 

یکی دیگر از هتل های قطر برای جام جهانی، هتل 5 ستاره سمیسمه مرواب است که بیشتر شبیه استراحتگاه می‌باشد. این هتل نزدیک ساحل سیمایسما واقع شده و حود 12 دقیقه پیاده تا ساحل راه است. اگر قصد دارید برای تماشای بازی‌های جام جهانی به قطر سفر کنید، با رزرو این هتل تا استادیوم البیت تنها حدود 15 کیلومتر فاصله است. فضای بیرونی این هتل بسیار دلنشین و زیباست و با قدم زدن در محوطه آن آرامش در وجودتان سرازیر می‌شود. همچنین هتل سمیسمه مروب شامل امکاناتی نظیر استخر روباز، استخر و فضای بازی کودکان، ساحل اختصاصی، خدمات اسپا و ماساژ، سونا خشک و بخار، تفریحات آبی، رستوران، کافی شاپ و... می‌باشد و می‌توانید با استفاده از آن‌ها لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را برای خود ثبت کنید.

 

آدرس هتل سمیسمه مروب: قطر، سمیسمه، خیابان 3153

 

استراحتگاه سمیسمه مرواب از هتل های قطر برای جام جهانی

 

هتل های نزدیک به استادیوم 974

 

1- هتل گوکولام پارک دوحه (Gokulam Park Doha)

 

یکی از هتل های قطر برای جام جهانی هتل گوکولام پارک است که کمتر از ده دقیقه با خودرو می توانید خود را به استادیوم 974 برسانید و مسابقات هیجان انگیز جام جهانی قطر 2022 را تماشا کنید. این هتل 4 ستاره 69 باب اتاق با دکوراسیونی شیک و مدرن دارد که مجهز به تمامی امکانات از جمله تهویه مطبوع هوا، یخچال، تلویزیون، قهوه ساز و... هستند. استخر روباز، استخر کودکان، سالن بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ، رستوران و... امکانات ویژه و تفریحاتی هستند که می توانید در این هتل از آن ها استفاده کرده و لحظاتی شاد و مفرح را برای خود رقم بزنید.

 

آدرس هتل گوکولام پارک: قطر، دوحه، خیابان العالیه

 

هتل گوکولام پارک دوحه (Gokulam Park Doha)

 

هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب

 

1- هتل تیولی سوق الوکره قطر (Souq Al Wakra Hotel Qatar By Tivoli)

 

یکی از هتل های قطر برای جام جهانی 2022 و اقامت گردشگران و طرفداران تدارک دیده شده است، هتل 5 ستاره تیولی سوق الوکره قطر می باشد. معماری این هتل تلفیقی از سنت و مدرنیته است و دلیل جذابیت و زیبایی آن نیز همین است. استادیوم الجنوب در 6 کیلومتری این هتل واقع شده و به راحتی می توانید به این هتل دسترسی داشته باشید.

 

آدرس هتل تیولی سوق الوکره: قطر، دوحه، اللولو، خیابان 891

 

هتل تیولی سوق الوکره قطر (Souq Al Wakra Hotel Qatar By Tivoli)

 

2- هتل تایم راکو (TIME Rako Hotel)

 

هتل 4 ستاره تایم راکو یکی دیگر از هتل های قطر برای جام جهانی است که به دریا بسیار نزدیک بوده و تنها 2 دقیقه تا ساحل پیاده روی دارد. در نتیجه با اقامت در این هتل می‌توانید از چشم انداز بی نظیر رو به دریا آن لذت برده و اوقات خوشی را برای خود ثبت کنید. تایم راکو از هتل های نزدیک به استادیوم الجنوب به شمار رفته و در فاصله 5/5 کیلومتری از این ورزشگاه قرار گرفته است. این هتل 102 اتاق را در خود جای داده و با امکانات رفاهی مورد نیاز میهمانان تجهیز شده و خاطره‌ای به یاد ماندنی از اقامت در قطر را برایتان ثبت می‌کند.

 

آدرس هتل تایم راکو: قطر، الوکره، جاده مسیعید، خیابان راس الصیود

 

هتل تایم راکو از هتل های قطر

 

هتل های نزدیک به استادیوم شهر آموزش

 

1- هتل ویندهام دوحه وست بی (Wyndham Doha West Bay)

 

اگر می خواهید علاوه بر نزدیکی به استادیوم شهر آموزش به معروف ترین جاهای دیدنی قطر نیز نزدیک باشید، هتل ویندهام دوحه وست بی یکی از بهترین هتل های قطر برای جام جهانی و اقامت است. این هتل تا استادیوم شهر آموزش تقریبا 12 کیلومتر فاصله دارد و به برخی از جاذبه های گردشگری قطر مانند کورنیش دوحه و مرکز خرید لوکس گیت مال بسیار نزدیک است. این هتل امکانات ویژه ای مانند چهار استخر، باشگاه کودکان، سالن فیتنس و بدنسازی و... را به میهمانان خود ارائه داده و با امکانات و تجهیزات اتاق ها، اقامتی لذت بخش را برای آنان فراهم می کند.

 

آدرس هتل ویندهام دوحه وست بی: قطر، دوحه، وست بی، خیابان میسلون

 

هتل ویندهام دوحه وست بی (Wyndham Doha West Bay)

 

2- هتل ازدان پالاس (Ezdan Palace)

 

هتل ازدان پالاس هتلی 4 ستاره در پایتخت قطر است که در فاصله 7 کیلومتری از استادیوم شهر آموزش واقع شده و آماده میزبانی از طرفداران فوتبال در تور جام جهانی قطر است. امکانات این هتل مانند هتل های پنج ستاره است و شامل چندین رستوران، استخر روباز، استخر کودکان، جکوزی، فضای بازی کودکان، سالن فیتنس و بدنسازی، خدمات اسپا و ماساژ و... می باشد. تمام اتاق ها مجهز به امکاناتی همچون مبلمان، حمام و وان، یخچال، تلویزیون، قهوه ساز، اینترنت پر سرعت، گاو صندوق و سایر امکانات رفاهی مورد نیاز می باشد.

 

آدرس هتل ازدان پالاس: قطر، دوحه، جاده الشمال

 

هتل ازدان پالاس (Ezdan Palace)

 

سخن پایانی

 

سعی ما در این مقاله بر این بود که بهترین هتل های قطر را در تور جام جهانی معرفی نماییم. معمولا در زمان برگزاری مسابقات قیمت هتل های قطر برای جام جهانی افزایش خواهد یافت. در نتیجه اگر قصد دارید برای تماشای بازی‌ها به قطر سفر کنید، بهتر است هرچه زودتر برای خرید تور و رزرو هتل های قطر در جام جهانی اقدام نمایید. هتل های قطری معمولا هتل‌های لوکس و پیشرفته‌ای هستند و تمام امکانات رفاهی مورد نیاز را در اختیارتان قرار می‌دهند. تمامی هتل‌های نام برده شده در این مطلب به استادیوم های میزبان جام جهانی قطر 2022 نزدیک هستند و دسترسی به ورزشگاه‌های میزبان در روزهای برگزاری مسابقات بسیار راحت خواهد بود. امیدواریم از این مطلب لذت برده باشید.

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل های قطر برای جام جهانی 2022 در این دوره از مسابقات میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان خواهند بود. همچنین این دوره از مسابقات جام جهانی قطر به دلیل صعود تیم ملی کشورمان از اهمیت زیادی برای ایرانیان برخوردار است. کشور قطر همسایه خلیج فارس و به ایران نیز بسیار نزدیک است. به همین دلیل قطر از ایران نیز برای اقامت گردشگران به این کشور در زمان جام جهانی کمک خواسته است و علاوه بر هتل های قطر، هتل های جزیره کیش و قشم نیز باید آماده پذیرایی از میهمانان و توریست های خارجی باشند.

انتشار :  29 تیر 1401 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
هتل المنصور سوئیتس (Al Mansour Suites Hotel)
  • هتل المنصور سوئیتس (Al Mansour Suites Hotel)
  • هتل گوکولام پارک دوحه (Gokulam Park Doha)
  • هتل خور بی رزیدنسی (Kor Bay Residency)
  • هتل تیولی سوق الوکره قطر (Souq Al Wakra Hotel Qatar By Tivoli)
  • بوتیک هتل العزیزیه (Al Aziziyah Boutique Hotel)
  • هتل ازدان پالاس (Ezdan Palace)
  • هتل الریان (Al Rayyan Hotel)
  • هتل دابل تری بای هیلتون (Double Tree by Hilton Doha Hotel)
  • هتل موندریان دوحه (Mondrian Doha)
  • هتل ویندهام دوحه وست بی (Wyndham Doha West Bay)
  • هتل بوتیک زوباره از بهترین هتل های قطر
  • هتل استی بریج سوئیتس لوسیل از بهترین هتل های قطر برای جام جهانی 2022
  • هتل آپارتمان گلف پیرلز
  • هتل تایم راکو از هتل های قطر
  • هتل تورچ از هتل‌های نزدیک به استادیوم‌های جام جهانی قطر 2022
  • استراحتگاه سمیسمه مرواب از هتل های قطر برای جام جهانی
  • هتل هالیدی ویلا اند رزیدنس دوحه از هتل های نزدیک به استادیوم الخلیفه
  • هتل پارک حیات دوحه از بهترین هتل های قطر
  • no_image
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد