به جای پول با مهارتتان هتل رزرو کنید

اقامت-رایگان-هفته-مبادله-پایاپای1

در هفته معامله پایاپای که از 18 تا 24 نوامبر برابر با 25 آبان تا 1 آذر اجرا می شود، هتل ها و اقامتگاه ها وارد بازی شده اند و حاضرند در ازای دریافت خدمات به شما اقامت رایگان اعطا کنند. فرقی نمی کند مهارت شما چه باشد، هتل ها ممکن است به یک نجار یا برق کار نیاز داشته باشد، مسافرخانه ای دیگر شاید به دنبال متخصص بازاریابی اینترنتی باشد و احتمال دارد یک اقامتگاه برای ملکش یک طراح خوب بخواهد...

ادامه مطلب را در تورگردان بخوانید و تا دیر نشده شما هم در شهر محبوبتان اقامتی رایگان را برای یک هفته دست و پا کنید.

هتلداران و صاحبان اقامتگاه ها در هفته بین المللی معامله پایاپای (International Barter Week) در ازای مهارت های فنی تسهیلات ارائه می کنند.

 

برای مثال همانطور که در تصویر زیر می بینید ویلای Reef Villa and Spa در کالوتارای سریلانکا به دنبال کسی است که در بهینه سازی موتورهای جستجو مهارت داشته باشد.

اقامت-رایگان-هفته-مبادله-پایاپای

 

اقامت رایگان در هتل یا اقامتگاه با مبادله پایاپای

 

بیش از 600 شرکت B & B در سرتاسر جهان در صنعت هتلداری و میهمانداری برای شرکت در دومین هفته بین المللی مبادله پایاپای اعلام آمادگی کرده اند. این ابتکار به مدت یک هفته یعنی از 18 تا 24 نوامبر اجرا می شود و همه صاحبان املاک مسکونی می توانند در ازای دریافت مهارت یا کالا اقامت رایگان را در اختیار میهمانانی از سرتاسر جهان قرار دهند.

نیازهای میزبانان در سایت barterweek.com ثبت می شود. این نیازها می تواند از نجاری و هنر تزئینات گرفته تا مهارت های رسانه ای و الکترونیکی یا حتی اجتماعی باشد.

برای مثال املاکی در بلغارستان به دنبال کسی است که مهارت های کار با چوب را بلد باشد و در ساخت یک اتاق به آن ها کمک کند. هتل اسپا در سریلانکا که تصویرش در بالا آمده به دنبال فردی است که برای بهینه سازی سایتشان به آن ها یاری رساند. مهمانخانه ای در Torquay  نیز برای نیروی نقاش و طراح داخلی درخواست داده است. خانه ای بسیار شیک در مونترال به دنبال ایده های طراحی است، مالکان یک خانه در Sutton به دنبال کسی هستند که کمکشان کند پشت ملکشان یک باغچه زیبا راه بیندازند.

تنها مهارت ها نیستند که مورد نیازند. یک شرکت B & B در تورین که در زمینه انتشار کتاب های کودکان در وضعیت خوبی است؛  یک مسافرخانه در مسکو که خواستار بازی های تخته ای است؛ یک خانه در مغولستان که خواهان کامپیوترهای کارکرده و مستعمل است؛ اینگونه درخواست ها نیز در بین میزبانان دیده می شود. مالکان یک خانه در آنکارا حاضر شده اند خانه شان را در ازای یک گوشی هوشمند برای پسرشان یا دعوت به شام و نهار در رستوران های شهر در اختیار میهمان قرار دهند. 

در میان این درخواست ها چیزهای عجیب و جالبی به چشم می خورد. یک شرکت در Livorno به دنبال قطعات کلاسیک است و میزبانی دیگر در تاراگونای اسپانیا به دنبال موسیقی دان یا آکروبات بازی است که در فعالیت های جامعه گیاهخواران کمکشان کند.

 

هفته مبادله پایاپای از چه زمانی شروع شد؟

این طرح از سال 2018 یعنی سال گذشته آغاز شد و پروژه خواهر آن هفته مبادله پایاپای در ایتالیا است که 11 سال پیش با وب سایت bed-and-breakfast.it آغاز شد. در آن زمان یک نفر این کار را از طریق آن طرح انجام داد و یک میهمان را مبادله نمود. مدیر بازاریابی هفته مبادله پایاپای می گوید: «زمانی که متوجه شدیم که چنین طرح عجیب و غریبی وجود دارد و در یک جای جهان اتفاق افتاده است ما هم به مالکین اعلام کردیم که یک هفته در سال را به مبادله میهمان با مهارت هایشان اختصاص دهند. نسخه مشابه این طرح در ایتالیا نزدیک به 900 نوع درخواست از قبیل مهارت یا کالا را در بر می گرفت».

وی می گوید: «مرحله بعدی این طرح راه اندازی مبادله پایاپای در طول سال و نه تنها در یک هفته از سال است. شاید این رویداد تا سال 2020 اجرایی شود».

هفته مبادله پایاپای تنها ابتکاری نیست که اقامت رایگان را در ازای چیزی غیر از پول ارائه می کند. بنابر لیست Workaway سی هزار میزبان در سرتاسر جهان در ازای چند ساعت کار در روز، جا برای ماندن و حتی غذا به کارگرانشان ارائه می کنند.

 

چگونه در هفته مبادله پایاپای اقامت رایگان رزرو کنیم؟

 

وارد سایت www.barterweek.com شوید و مقصد ایده آلتان را انتخاب کنید. بعد از آن لیستی از میزبانان برایتان به نمایش در می آید که در توضیحات هر یک نوع مهارت یا کالایی که درخواست داده اند ذکر شده است.

 

منبع:  نشریه گاردین 

 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

آیا شما یک طراح داخلی هستید؟ آیا متخصص سئو و طراح سایتید؟ آیا نجاری بلدید یا اهل موسیقی هستید؟ فرقی نمی کند! هر مهارتی که داشته باشید می توانید با ارائه آن، یک هفته به صورت رایگان در هتل های سرتاسر جهان اقامت داشته باشید. در هفته مبادله پایاپای میهمانان می توانند به جای پول مهارت یا کالایشان را برای اقامت به میزبانان بدهند.

انتشار :  21 آبان 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
اقامت-رایگان-هفته-مبادله-پایاپای
  • اقامت-رایگان-هفته-مبادله-پایاپای
  • اقامت-رایگان-هفته-مبادله-پایاپای1
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد