دانلود و نصب اپلیکیشن تور مسافرتی و رزرو بلیط هواپیما و هتل | اپ تورگردان

application-tour-tourgardan-com

دانلود اپلیکیشن تور مسافرتی (اپلیکیشن تورگردان)

 

اپلیکیشن تور مسافرتی تورگردان- این روزها کمتر کسی است که با اپلیکیشن ها آشنا نباشد و روی موبایلش یک یا چند اپلیکیشن مفید و کارراه‌انداز نصب نکند. زندگی امروزی با سرعت و راحتی آمیخته شده است. همه به دنبال این هستند که نیازهایشان به خصوص در دنیای اینترنت سریع و بدون دردسر انجام شود. سفر هم یکی از نیازهای مهم افراد است که مدیریت آن گاهی چالش برانگیز است.

 

خوشبختانه در سال های اخیر با توجه به اوج گرفتن موضوع تور مسافرتی و تورگردانی بیشترمان تمایل داریم از طریق تور به سفر برویم. چه برای سیاحت و تفریح سفر کنیم چه برای کار، تورها امتیازاتی دارند که بر شخصی عمل کردن ترجیح دارند. با رزرو یک تور می توان به راحتی وسیله نقلیه، محل اقامت، ترنسفر و همه گزینه های پیش روی سفر را به راحتی حل و فصل کرد.

اپلیکیشن تور

ما با هدف تسهیل سفر، سایت تورگردان را برای رزرواسیون آنلاین بلیط هواپیما، چارتر، بلیط قطار، اتوبوس، رزرو اینترنتی هتل، تورهای داخلی و همه خدمات مربوط به سفر راه اندازی کرده ایم. با توجه به استقبال شما کاربران عزیز و نظر به پیشنهادات مکررتان به تازگی اقدام به طراحی اپلیکیشن تور مسافرتی برای خرید تور مسافرتی ویژه گوشی های اندروید کرده ایم.

 

به زودی شما کاربران عزیزِ تورگردان می توانید به کمک این نرم افزار با سهولت بیشتر نسبت به خرید و رزرو اینترنتی تور با همه امکانات مثل بلیط هواپیما، بلیط قطار، اتوبوس، رزرو اینترنتی هتل و تور اقدام کنید. با اپلیکیشن تورگردان می توانید تورتان را خودتان برنامه ریزی کنید و بسته به نیاز و بودجه تان گزینه های سفرتان را روی میز بچینید.

 

چرا اپ تورگردان

 

-جستجو و رزرو آسان تمامی هتل های سرتاسر ایران

-جستجو و رزرو آسان تمامی پروازهای داخلی و خارجی با تمامی ایرلاین ها

-جستجوی و رزرو آسان قطار با همه خطوط و کلاس ها

-جستجو و رزرو مسیرهای اتوبوسی

 -تعیین کردن مبدا و مقصد و تاریخ رفت و برگشت

-خرید با امنیت خاطر

-امکان مشاهده تورهای لحظه آخری

-پشتیبانی 24 ساعته  

 

اپلیکیشن تور

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

دانلود و نصب اپ تور مسافرتی (اپ تورگردان) هر زمان که اراده سفر کردید تنها کافی است گوشی اندرویدی تان را در دست بگیرد و به اینترنت وصل شوید. تورهای مورد علاقه تان را رصد کنید و برای هر مقصدی که دلتان خواست چمدان را ببندید.

انتشار :  11 اسفند 1399 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
اپلیکیشن تور
  • اپلیکیشن تور
  • اپلیکیشن تور
  • application-tour-tourgardan-com
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد