تفریحات شبانه کیش از ساحل نوردی تا شادی و کمدی

kish-night-attraction-tourgardan (1)

تفریحات شبانه کیش بی نظیر و خواستنی است. سفر کیش از آن قسم گردش هاست که شب های به خصوصی دارد. بیشتر تورهای شهری به برنامه هایی در طول روز محدود می شود و گردشگران شب ها را باید در هتل بمانند یا نهایتا به مراکز خرید مراجعه کنند ولی جزیره کیش از این قاعده مستثنی است. صبح ها تفریحات آبی و بازی های مهیجی مثل شاتل سواری، فلای بورد و پاراسل مسافران کیش را سرگرم می کند ولی شب ها برنامه های زیادی پیش روی گردشگران قرار دارد. شب های کیش در بعضی قسمت ها آرام و دل انگیز و در گوشه هایی پر جنب و جوش و خاطره انگیز است. با ما همراه باشید تا با تفریحات شبانه کیش بیشتر آشنا شوید.

 

شب های کیش

 

جزیره کیش صدها نوع تفریح آبی و جاذبه گردشگری دارد اما بیشتر این تفریحات اختصاص به روزها دارد. بعضی نیز سر خود را به بازار گردی و گشتن در مراکز خرید گرم می کنند. این قسم تفریحات و دیدنی ها که به پایان می رسد نوبت به تفریحات شبانه کیش می رسد. شب ها می توان با خیال راحت در ساحل قدم زد یا با دوچرخه ساحل زیبای مروارید خلیج فارس را پیمود. آن هایی که اهل پیاده روی نیستند به اسکله های ساحلی کیش می روند و در کافه ها و رستوران های بی نظیر غذا و نوشیدنی میل می کنند.

هر کس با هر سلیقه ای می تواند بخشی از تفریحات شبانه کیش را انتخاب کند. کسانی که از ازدحام فراری اند می توانند گوشه های خلوت جزیره را برای آرامش و تسکین روحیه انتخاب کنند. آن هایی هم که هنوز کودک درونشان زنده است می توانند به جنگ های شبانه و تفریحات پر جنب و جوش مراجعه کنند. خوب است به طور مشخص چند نمونه از این تفریحات را توضیح دهیم. ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

پیاده روی و لذت بردن از چشم اندازهای بی نظیر جزیره

 

همانطور که اشاره شد شب ها می توان به اسکله های کیش مراجعه کرد و ساعاتی خاطره انگیز را برای خود و همسفران رقم زد. تماشای غروب آفتاب و شب های پر ستاره جزیره در کنار صدای زیبا و گوش نواز موسیقیِ آب آرامشی بی بدیل را به افراد عرضه می کند.

گردشگران کفش هایی مناسب و راحت به پا می کنند و در حاشیه این خلیج درخشان قدم می زنند. اگر اهل دوچرخه سواری باشند دوچرخه کرایه می کنند و کل ساحل را زیر پا می گذارند. استشمام این هوا و فرو کردن طراوت جزیره خیلی بیشتر از ماندن در هتل و نشستن پای تلویزیون می ارزد. باید قدر شب های جزیره کیش را دانست.

 

غروب آفتاب در کیش

 

گشت زدن در جزیره کیش

 

گشت شهری جزو برنامه هایی است که در کیش طرفدار زیادی دارد. این گشت از 3 عصر شروع می شود. برای این منظور ماشین های گشت شهری تقریبا ساعت 3 بعداز ظهر از محل هتل ها گرشگران را سوار می کنند و به بازدید از مهمترین جاذبه های جزیره منتقل می کنند. درخت سبز، شهر باستانی حریره، شهر زیرزمینی کاریز و.. مهمترین برنامه های این تور هستند. انتهای این برنامه، هنگام غروب آفتاب است. در این هنگام به بهترین چشم اندازهای ساحلی جزیره رفته و به تماشای غروب زیبای آفتاب می نشینند. یکی از جاذبه های غروب آفتاب کشتی یونانی است. منظره آسمان از کنار این کشتی خیره کننده است. بعد از تماشای مناظر زیبای جزیره، این  گشت شهری با رفتن به مراکز خرید به اتمام می رسد. برنامه نهایتا ساعت 7 شب به پایان می رسد. بعد از آن بهتر است شام مختصری بخورید و سراغ سایر تفریحات شبانه تور کیش بروید.

 

غروب آفتاب در کشتی یونانی کیش

 

جنگ های شبانه و اجرای موسیقی زنده در کیش

 

برنامه های زنده شبانه شامل جُنگ های شبانه شاد و مفرح و برنامه هایی است که بعضی رستوران ها اجرا می کنند. جُنگ های شبانه کیش شب ها از ساعت 9 به بعد شروع می شوند و با برنامه های متنوعی مثل استندآپ، پرفورمنس، شو و... تا می توانند مردم را می خندانند و سرگرم می کنند. این جنگ ها عموما تا 2 و 3 شب ادامه پیدا می کنند. کافی است از کنار یکی از آن ها رد شوی و صدای خنده ها و شور و حال مردم را بشنوی تا بفهمی چقدر این برنامه ها مهیج و زنده است.  

جُنگ های شبانه کیش اختصاص به گروه سنی خاصی ندارد، بلکه خانواده هایی که کودک یا افراد مسن به همراه دارند می توانند با خیال راحت در این شوها شرکت کرده و لحظاتی شاد را برای همه خانواده رقم بزنند. بی تردید خاطره این لحظات شاد تا آخر عمر فراموش نخواهد شد.

 

کنسرت های شبانه کیش

 

بسیاری از رستوران های کیش هم با برنامه هایی مثل اجرای زنده موسیقی و دعوت کردن از سلبریتی ها و هنرمندان مشهور کشور شب هایشان را پر می کنند. اگر قصد رفتن به اینگونه رستوران ها را داشتید بهتر است بدانید غذا خوردن در آن ها از سایر رستوران ها پر خرج تر است.  البته بعضی رستوران ها تنها بعضی ایام خاص میهمان هایی ویژه دعوت می کنند و در سایر ایام سال تنها به خدمات رستورانی مشغول اند

 

 

کشتی تفریحی کیش در شب

 

به مسافرانی که تمایل به بازدید از جاهای دیدنی کیش با هیجان و رنگ و بویی متفاوت دارند، توصیه می شود به جای خوابیدن در هتل ها این چند روزه را از تفریحات شبانه کیش لذت ببرند. برای تهیه بلیط رفت و برگشت و رزرو هتل های کیش می توانید از طریق سایت تورگردان  اقدام کنید.

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

تفریحات شبانه کیش بی نظیر و پر طرفدار است. هوا شب ها خنک می شود و در فصول گرم سال تازه وقت بیرون آمدن مردم می گردد. روزها آفتاب چنان سوزان و غیر قابل تحمل است که خیلی ها طاقت گشت و گذار ندارند. هر کسی با توجه به علایقش به یکی از تفریحات شبانه کیش می پیوندد. با تورگردان همراه باشید تا با هم گشتی شبانه در جزیره داشته باشیم.

انتشار :  13 خرداد 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
شب های کیش
  • شب های کیش
  • غروب آفتاب در کشتی یونانی کیش
  • کشتی تفریحی کیش در شب
  • کنسرت های شبانه کیش
  • غروب آفتاب در کیش
  • kish-night-attraction-tourgardan (1)
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد