سافاری کیش | معرفی کامل مجموعه پارس سافاری و ارائه بلیط با تخفیف

safari-kish-tourgardan-com (6)

سافاری کیش

سافاری کیش از واژه سفر گرفته شده و به معنای سیاحت و سفر اکتشافی است. این سیاحت عموما سفری زمینی است و از آفریقا شروع شده است. در آنجا به سفرهای کوتاه زمینی که برای مشاهده و عکس گرفتن از حیوانات راه می افتاد سافاری می گفتند. در اینگونه سفرها در قالب گروه های کوچک به دل حیات وحش می زدند و به شکار می پرداختند ولی امروزه سافاری ربطی به شکار ندارد  بلکه بیشتر یک نوع طبیعت گردی و ماجراجویی در مناطق خشک و کویری است.

در ایران نیز عموما در اقلیم های منحصر به فرد ایران تورهای سافاری برگزار می شود و با استقبال خوبی از سوی طبیعت گردان مواجه شده است. به سافاری آفرود (offroad) نیز می گویند. در این نوع سافاری گردشگران با شتر، موتور سه چرخ یا خودروهای قدرتمند دو دیفرانسیل مثل پاترول، لندرور، تویوتا کروز، لند کروز و... به دل صحرا و بیابان می زنند. در سافاری بیشتر مناطق کویری مورد توجه قرار می گیرد. در کیش هم به دلیل آب و هوا و طبیعت منحصر به فرد تورهای سافاری راه اندازی شده است.

 

آفرود کیش

 

تور سافاری کیش

در فضای 50 هکتاری مجموعه پارس سافاری کیش بازی ها و تفریحات متنوعی تعریف شده است و هیجان زیادی را برای علاقمندان به این نوع تور پدید می آورد. علاقمندان در هر سنی می ‌توانند تور سافاری کیش را تجربه کنند. بسته به علایق و انتخاب افراد تورهایی به صورت معمولی و وی آی پی  وجود دارد.  در تور معمولی، گردشگران ۱۵ دقیقه با سرعت و هیجان در منطقه ای خشک و صحرایی حرکت می کنند. عموما رانندگان آفرود، افراد را سوار می کنند و از پستی و بلندی های کویر عبور می دهند. این بخش از سافاری مثل ماشین سواری در بازی کامپیوتری است. در تور VIP به مدت ۹۰ دقیقه همین برنامه ها با تنوع و هیجان بیشتر اجرا می شود. در تور سافاری خانم ها و آقایان می توانند با همدیگر سوار خودروها شوند.

 

فوتبال حبابی کیش

 

پکیج های تفریحی مجموعه پارس سافاری

در مجموعه پارس سافاری، از معروف ترین جاهای دیدنی کیش ده ها آیتم تفریحی وجود دارد. این آیتم ها به صورت جداگانه یا در پکیج های ماه عسل، خانواده، آدرنالین، طلایی و کودک اجرا می شود. در زیر بعضی از این آیتم ها ذکر شده است:

- سافاری مشتمل بر آفرود لندکروز سواری بر بلندی تپه های شنی

- پینت بال

- بانجی شوتینگ

- ترامپولین و بانجی ترامپولین

- کارتینگ

- شتر سواری

-موتور سواری با انواع موتورهای اتوماتیک، دریفت و...

- تفریح مهیج فوتبال حبابی

- تور باگی دو نفره یا خانوادگی تا ظرفیت 5 نفر

- استوانه جادویی

- فیش اسپا ( دکتر ماهی )

 

شترسواری کیش

کارتینگ کیش

 

قیمت سافاری کیش چقدر است؟

همانطور که از تورهای معمولی و VIP  سافاری کیش صحبت کردیم، باید بدانید که طبیعتا قیمت این دو نوع تور با هم متفاوت است. تور سافاری کیش با برنامه های معمولی حدود 8۰ هزار تومان ولی تور وی آی پی با آیتم های مختلف بین 130 تا 320 هزار تومان است. 

در تور VIP سافاری کیش از محل اقامت گردشگران را ترانسفر می کنند و در پیست سافاری مجموعه و در کل جزیره می چرخانند. این نوع تورها را باید از قبل رزرو و هماهنگ کرد. تورهای VIP  سافاری فقط صبح ها اجرا می شود ولی تورهای معمولی در تمام ساعت فعالیت مجموعه پارس سافاری دایر است.

ورودی سافاری در تورهای اجرا شده در تورگردان رایگان است. 

 

بانجی شوتینگ کیش

 

پکیج های آدرنالین و ماه عسل از همه تورها گران تر هستند. تور ماه عسل شامل ورودي مجموعه،  سافاري، ماشين باگي، زورب بال، شتر سواري و عينک VR در حال حاضر(بهار1400) 450 هزار تومان است. پکیج خانواده با ورودي مجموعه، تور سافاري، موتور سواري، هرم وحشت، بانجي شوتينگ و تونل وحشت 220 هزار تومان است. پکیج های دیگر قیمت های مناسب تری دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور کیش و جاذبه های تفریحی آن به تورگردان مراجعه کنید.

 

نقشه سافاری کیش

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

سافاری کیش در سال ۱۳۹۲ برای نخستین بار در مجموعه ‌ای کامل و حرفه ‌ای به نام «پارس سافاری کیش» راه اندازی شد. این مجموعه مساحتی حدود ۵۰۰ هزار متر مربع را در بر گرفته است. خیلی زود تور صحرا در سافاری کیش در بین مردم طرفدار پیدا کرد و به یکی از مهمترین مراکز سافاری در ایران تبدیل شد.

انتشار :  12 خرداد 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
فوتبال حبابی کیش
  • فوتبال حبابی کیش
  • بانجی شوتینگ کیش
  • شترسواری کیش
  • آفرود کیش
  • کارتینگ کیش
  • safari-kish-tourgardan-com (6)
اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد