کنسرت در کیش ؛ بهترین و شادترین برنامه برای شب های جزیره

کنسرت-در-کیش-600x450

 

 

 

کنسرت هایی که در کیش برگزار می شود؛ شب های جزیره را با سایر نقاط کشور متمایز کرده است. شب های جزیره با جنگ های شبانه کیش و کنسرت های کیش حال و هوای دیگری دارد. در ایام پر گردشگر که معمولا فصل پاییز و زمستان است، برنامه اجرای زنده کنسرت در کیش، آنقدر پر طرفدار است که نه تنها در سالن های مخصوص اجرای کنسرت که در رستوران ها و گاهی مراکز خرید نیز می توان هنرمندان را از نزدیک دید و برنامه هایشان را مشاهده کرد.  برای رزرو تور کیش  با ما تماس بگیرید.

 

تهیه بلیط کنسرت در کیش چگونه است؟ 

 

کنسرت های کیش

 

برای تهیه بلیت کنسرت در کیش باید به سایت های مخصوص کیش مثل کیش تور، کیش کنسرت، ایران کنسرت، آراد کنسرت، نت کیش و سایت های مربوط به تفریحات شبانه کیش مراجعه کنید. اگر از طریق سایت اقدام به خرید نمایید پیش از رفتن به تور کیش با رزرو کنسرت ، از برنامه های خود مطمئن خواهید شد. با این حال می توانید بعد از رسیدن به جزیره و استقرار در هتل از طریق شرکت های گردشگری نیز بلیط های کنسرت را تهیه کنید. در ایام پیک سفر این احتمال نیز وجود داد که بلیط مورد نظرتان تمام شده باشد و بتوانید از کنسرت هنرمند محبوبتان بهره مند شوید.  محل اجرای کنسرت در جزیره زیبای کیش سالن های مخصوص کنسرت است که شامل مواردی چون: سالن خلیج فارس (مجموعه آوای خلیج فارس ) ،آبنمای موزیکال، تالار شهر، تالار پرشین، رستوران های بزرگ و محبوبی همچون صفدر شاندیز و پدیده است. جالب است بدانید در برخی از مراکز خرید کیش و برخی از رستوران های آن مانند رستوران انرژی اجرای زنده وجود دارد.

آدرس سالن خلیج فارس: بالاتر از اسکله تفریحی ، روبروی معاونت فرهنگی و اجتماعی کیش است.

آدرس تالار پرشین: در پارک دلفین های کیش است.

در سان های کنسرت هنرمندانی همچون بهنام بانی، سیروان خسروی، محسن ابراهیم زاده،رضا صادقی،  ماکان بند، پازل بند، امید حاجیلی، حمید حامی، محمد علیزاده، شهرام شکوهی، گروه سون،  فرزاد فرزین، گروه رستاک، محسن یگانه، احسان خواجه امیری، حمید هیراد و…  معمولا کنسرت در کیش اجرا می کنند. گردشگران بسیاری برای مشاهده کنسرت کیش آذر 1400 سعی می کنند تورهای کیش را زودتر خریداری کنند تا به موقع به این کنسرت ها برسند و شبی جذاب و به یاد ماندنی را برای خانواده خود به یادگار بگذارند.

 

کنسرت های پاپ و سنتی در کیش

 

کنسرت در کیش

 

اجرای موسیقی و کنسرت‌ های مختلف مورد استقبال گروه‌ های مختلف جامعه به خصوص جوانان قرار گرفته است.

رشد هنر و گردشگری هنری می ‌تواند به شکوفایی اقتصاد هنر در این منطقه منتهی شود. با توجه به ظرفیت‌ های مناسب منطقه آزاد کیش برای توسعه فرهنگ و هنر معاصر، مسئولان با طرح ایده شهر خلاق به دنبال تشکیل پایلوتی فرهنگ و هنر در کشور می باشند.

با توجه به اینکه در چند سال اخیر کنسرت‌هایی که در کیش برگزار می‌شود بیشتر در حوزه موسیقی پاپ بوده ‌ان از این پس برای توسعه موسیقی جدی ارکستر سنتی کیش مهر و ارکستر کرال سنایی متشکل از هنرمندان نیز تلاش می شوند. 

جزیره کیش پیام صلح و مهربانی و ترانه ‌ها و آواهای لالایی ایران زمین را مورد نظر قرار داده‌ و در این راستا هنرمندان در قالب ارکسترهای ایرانی کارهای خود را ارائه می‌ دهند. بهترین زمان رزرو کنسرت کیش زمانی است که سفر شما به کیش قطعی باشد و تور کیش را رزرو کرده باشید. در غیر اینصورت ممکن است کنسرت ها را از دست بدهید.

 

برنامه کنسرت های کیش تا لحظات پایانی سال 1400

 

کنسرت های کیش

 

برنامه کنسرت های کیش  تا آخر اسفندماه 1400 به صورت زیر است. این برنامه ها کاملا متنوع و شامل کنسرت خواننده های محبوب و جنگ های شبانه است. برای شرکت در این کنسرت ها می توانید ابتدا تور کیش را خریداری نمایید و در نهایت کنسرت مورد علاقه خود را انتخاب و رزرو نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ظرفیت تور کیش با هواپیما با کارشناسان تورگردان در تماس باشید. ما برنامه های کنسرت کیش تا لحظات پایانی سال 1400 را به صورت جدول زیر آماده نموده ایم. توجه به این جدول به شما کمک می کند، بهترین زمان پرواز به کیش را مشخص کنید.

 

 

 

نام کنسرت

تاریخ اجرا

مکان اجرا

پایان اجرا

امید حاجیلی

26 اسفند ماه

کنسرت هال مریم

26 اسفند ماه

استاد شهرام ناظری

بازه 24 تا 27 اسفند 

دریافت بلیط رایگان کنسرت با رزرو هتل پانوراما

استعلام بگیرید

آرون افشار

23 اسفند ماه

کنسرت هال مریم

23 اسفند ماه

بابک جهانبخش

22 اسفند ماه

کنسرت هال مریم

22 اسفند ماه

بهنام بانی

22 اسفند ماه

تالار شهر

22 اسفند ماه

محسن ابراهیم زاده

21 اسفند ماه

کنسرت هال مریم

21 اسفند ماه

جنگ خنده کیش ستارگان رنگارنگ

اسفند ماه

سالن کشتی ایرانی

استعلام بگیرید

جنگ خنده بابک شو

اسفند ماه

آمفی تئاتر هتل پنج ستاره شایان

استعلام بگیرید

جنگ خنده پرشین شو

اسفند ماه

آمفی تئاتر {هتل بین المللی کیش}

استعلام بگیرید

جنگ خنده ایرانیا

اسفند ماه

پارس سافاری کیش ( آمفی تأتر )

استعلام بگیرید

جنگ خنده دینامیت شو

اسفند ماه

سالن کنسرت هال بولینگ مریم

استعلام بگیرید

جنگ کودک کیش دلقک خونه خان عمو

اسفند ماه

هتل میراژ

استعلام بگیرید

 

برای رزرو تور کیش و دریافت خدمات گردشگری با تورگردان همراه باشید. 

 
 

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

کنسرت در کیش از مهمترین جاذبه های شب های جزیره محسوب می شود. هنرمندان پر طرفدار و محبوب عموما در فصل پیک سفر کیش با اجرای زنده موسیقی و برنامه کنسرت به استقبال گردشگران تور کیش می روند.

انتشار :  21 اسفند 1400 به روزرسانی :  8 بهمن 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
کنسرت در کیش
  • کنسرت در کیش
  • کنسرت های کیش
  • کنسرت های کیش
  • کنسرت-در-کیش-600x450
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد