معرفی هتل شایگان کیش ؛ هتل پنج ستاره و مقرون به صرفه

هتل-شایگان-کیش-تورگردان (1)

اگر شما هم دوست دارید در رزو تور کیش با هواپیما، هتل پنج ستاره و مقرون به صرفه را انتخاب کنید، اما در میان هتل های پنج ستاره سر در گم شده اید، تورگردان اینجاست تا هتل شایگان کیش را به شما معرفی نماید. این هتل تمامی امکانات رفاهی را ارائه می دهد و از دسترسی مناسب برای رفتن به مراکز خرید کیش و بازدید از جاهای دیدنی کیش برخوردار است. توضیحات کامل در خصوص معرفی هتل شایگان کیش را در وبلاگ تورگردان دنبال کنید و سفری ارزان قیمت به کیش همراه با اقامت در این هتل را از دست ندهید.

 

آنچه در این مطلب می‌خوانید: (کلیک کنید)

 

معرفی هتل شایگان کیش

اتاق های هتل شایگان

امکانات هتل شایگان کیش

موقعیت مکانی هتل شایگان

جاذبه های گردشگری اطراف هتل

قوانین هتل شایگان کیش

سایت هتل شایگان کیش

نظرات هتل شایگان کیش

نقشه هتل شایگان

 

هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش از هتل های پنج ستاره‌ای است که علی رغم امکانات بی نظیر از قیمت مناسبی برخوردار است. این هتل در سال 1382 در مرکز جزیره و در دل بازارهای مهم شهر آغاز به کار کرد و از آن زمان به بعد به دلیل برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی پر شمار و دکوراسیون شیک و لوکس اتاق‌هایش با استقبال گردشگران کیش مواجه شد. در سال 1396 نیز به منظور ارتقا کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت و رضایت میهمانان خود را بیش از پیش جلب کرد.

 

معرفی هتل شایگان کیش

 

سوئیت ها و اتاق های هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش به مساحت 15 هزار مربع، 134 اتاق لوکس و خوش طرح را در 4 طبقه در بر گرفته است. به طور کلی اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل شایگان به دو نوع هتلی و ویلایی تقسیم بندی می‌شوند. اتاق‌های هتلی در ساختمان هتل و واحدهای ویلایی در محوطه قرار گرفته‌اند. در این هتل انواع اتاق‌های دو تخته و سه تخته و همچنین سوئیت‌های یک خوابه، رویال و چهارنفره طراحی شده است و آرامش را به شما هدیه می‌کند.

 

اتاق های هتل شایگان کیش

 

اطلاعات اتاق‌ها و سوئیت‌ها از این قرار است:

        - اتاق دو تخته: مشتمل بر 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دو نفره در طبقه های اول تا سوم هتل.

        - اتاق سه تخته: شامل 1 تخت دو نفره و 1 تخت یک نفره، در طبقات اول تا سومِ هتل.

        - سوئیت یک خوابه سه نفره: دارای 1 تخت دو نفره در اتاق خواب و 1 تخت تک نفره در نشیمن. برای نفر اضافه نیز یک تشک تعلق می گیرد.  

        - سوئیت دو خوابه و چهار نفره: این سوئیت مشتمل بر 1 تخت دو نفره در یکی از اتاق خواب ها و 2 تخت یک نفره در اتاق دیگر است. این سوئیت ظرفیتِ نفر اضافه هم دارد ولی باید از تشک استفاده کند.  

 

تمامی اتاق ها و سوئیت ها از مبلمان شیک و سرویس خواب راحت و تمیز برخوردار است. مینی بار، تلویزیون، روم سرویس 24 ساعته، صبحانه و نهار در اتاق، سیستم بیدار باش، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و اینترنت رایگان نیز از امکانات این اتاق هاست. با گشتی در اینترنت می‌توانید عکس سوئیت های هتل شایگان کیش را با جزئیات و کیفیت بیشتر مشاهده کنید.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: معرفی هتل ترنج کیش

 

عکس سوئیت های هتل شایگان کیش

 

امکانات هتل 5 ستاره شایگان

 

«هتل شایگان کیش» با توجه به اینکه هتلی 5 ستاره است، خدمات و امکانات ویژه‌ای را برای میهمانان خود فراهم کرده است تا ضمن جلب رضایت آنان، اوقاتی به یاد ماندنی را برایشان رقم بزند. در این هتل امکانات متعددی مانند چندین رستوران و کافی شاپ، فروشگاه، مجموعه آبی و... به چشم می‌خورد که در ادامه به طور مفصل درباره آن‌ها خواهیم گفت.

 

جهت مشاهده قیمت و رزرو تور کیش از مشهد هتل شایگان کلیک کنید!

 

رستوران ها و کافی شاپ‌های هتل شایگان

 

هتل شایگان کیش از چندین غذاخوری مثل رستوران، سفره خانه سنتی، کافی شاپ و فست فود برخوردار است. این غذاخوری‌ها همه ذائقه‌ها و سلایق را در نظر گرفته وبهترین طعم‌ها و مزه‌ها را در مدت لذت بردن از تور کیش به میهمانان هتل عرضه می‌کند. رستوران فود کلاب در طبقه همکف هتل با ظرفیت ۲۵۰ نفر، آماده پذیرایی از میهمانان است. منوی رستوران هتل شایگان کیش بسیار متنوع بوده و انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و فست فود را به میهمانان خود ارائه می‌دهد.

در باغ گاردن هتل شایگان انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و غذاهای سنتی با بهترین کیفیت سرو می‌شود. چایخانه هتل، هر روز از ۲ بعدازظهر تا ۲ نیمه شب چایی‌اش به راه است و محل خوبی برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بوده و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم فراهم است. همچنین بهترین کیک‌ها و بستنی‌ها و خوش‌طعم‌ترین قهوه‌ها در دو کافی شاپ لانژ و تراس ارائه می‌شود.  کافی شاپ تراس که در طبقه 4 هتل قرار گرفته، از زیباترین کافی‌شاپ‌های این هتل است. از آن بالا، چشم اندازی زیبا و دل انگیز از دریا، در برابر دیدگان میهمانان قرار می‌گیرد.

 

منوی صبحانه هتل شایگان کیش

 

مجموعه ورزشی و آبی هتل شایگان

 

استخر هتل شایگان از بهترین مجموعه‌های آبی در کیش است. در این مجموعه امکاناتی همچون سالن فیتنس و بدنسازی، استخر، سونای خشک و بخار، جکوزی، حمام سنتی، اتاق ماساژ (شامل انواع ماساژ سوئدی، ماساژ تایلندی، ماساژ عمیق ماهیچه‌ای، ماساژ شمع، درمان عضله، درمان صورت و ماساژ سنگ داغ)، کلاب اختصاصی بانوان و... وجود دارد و لحظاتی شاد و مفرح به دور از شلوغی‌ها و هیاهو روزمره را به ارمغان می‌آورد.

این مجموعه در طبقه پایین هتل قرار دارد. خانم‌ها همه روزه از ساعت 8 صبح تا 4 و نیم عصر و آقایان هر روز به جز یکشنبه‌ها از ساعت 6 عصر تا 11 و نیم شب می‌توانند از استخر و امکاناتِ آن استفاده کنند. روزهای یکشنبه از ساعت 9 شب تا 11 و نیم مجموعه آبی هتل شایگان، مخصوص آقایان است.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: معرفی هتل داریوش کیش

 

استخر هتل شایگان کیش

 

سالن های همایش و کنفرانس چند منظوره

 

یکی دیگر از بخش‌های این هتل پنج ستاره و لوکس، سالن‌های همایش و کنفرانس می‌باشد. در نتیجه کسانی که در کیش جلسات کاری و رسمی دارند، با اقامت در هتل شایگان و بهره‌مندی از سالن‌ها و اتاق‌های جلسه این هتل لحظاتی ماندگار را برای خود خلق می‌کنند. همچنین تمامی امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری مورد نیاز برای برگزاری یک جلسه با کیفیت در هتل شایگان فراهم است.

 

آفرهای ویژه گردشگری را با رزرو تور کیش از اصفهان هتل شایگان دریافت نمایید!

 

امکانات تفریحی کودکان و بزرگسالان

 

مهم‌ترین خدمت هر هتل به میهمانان خود داشتن فضایی برای سرگرمی و بازی است. خصوصا فضای بازی مخصوص کودکان که علاوه بر سرگرم کردن آن‌ها تمیز باشد و امنیت آنان را به طور کامل تامین کند، مورد توجه همه است. خوشبختانه هتل شایگان با فراهم کردن امکاناتی نظیر سالن بیلیارد شامل میز اسنوکر، پیرامید، فوتبال دستی و...، بازی‌های ویدیویی، اتاق تلویزیون، سالن بازی کودکان و... توانسته است امتیاز بالایی را کسب کند و لحظاتی سرشار از شادی و هیجان را برای میهمانان خود رقم بزند.

 

امکانات تفریحی هتل شایگان کیش

 

سایر امکانات هتل شایگان

 

هتل شایگان به تناسب ستاره‌هایش، از امکانات کافی از قبیل آسانسور، خودپرداز، تاکسی، ترانسفر رایگان فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده و سرباز ( در مجموع با ظرفیت 14 خودرو)، نمازخانه، فروشگاه، سالن کنفرانس، اعلام حریق، پذیرش ۲۴ ساعته، آنتن مرکزی، امکاناتی مثل ویلچر برای میهمانان ناتوان جسمی، تاکسی سرویس شبانه روزی، کافی نت و اینترنت رایگان در لابی و تمام اتاق‌ها، آرایشگاه، سالن آمفی تئاتر برخوردار است.

 

رزرو تور کیش هتل شایگان از تهران با تخفیف باور نکردنی! 

 

آتلیه هتل شایگان نیز با ارائه لباس‌های مختلف برای عکاسی محبوبیت پیدا کرده است. گروه‌های دوستانه و زوج‌های جوانی که این هتل را برای آغاز زندگی مشترک انتخاب می‌کنند، معمولا عکس‌های زیادی در این آتلیه به یادگار می‌گیرند. از دیگر خدمات هتل شایگان به میهمانان، برنامه گشت شهری است. در این میان چتر سواری با پاراسل و شاتل سواری ، بیش از همه طرفدار دارد و افراد را سر ذوق می‌آورد.

 

عکس هتل شایگان کیش

 

موقعیت مکانی هتل شایگان کیش

 

آدرس هتل شایگان کیش یکی از دلایل برتری آن نسبت به سایر هتل‌های کیش به حساب می‌آید. این هتل در ابتدای بلوار رودکی و در میدان پردیس قرار گرفته است. گردشگرانی که به کیش رفته باشند، به خوبی می دانند که این میدان در چه موقعیت خوبی قرارگرفته است. این موقعیت سبب شده هتل شایگان راه چندانی تا مراکز مهم خرید کیش و جاذبه‌های گردشگری جزیره نداشته باشند و با طی کردن فاصله کمی به مقصد مورد نظر خود برسند.

 

جاذبه های گردشگری اطراف هتل شایگان

 

میدان رودکی بهترین موقعیت مکانی در کیش را دارد. به طور که هم دسترسی بسیار خوبی به مراکر خرید کیش دارد و هم می‌توان به راحتی از جاهای دیدنی کیش بازدید کرد. اگر قصد داشته باشید از دیدنی‌های جزیره لذت ببرید، نزدیک‌ترین مکان‌ها به هتل شایگان اسکله تفریحی، بولینگ مریم، تفریحات آبی نظیر فلای بورد و کیبل اسکی، پارک هنگام و... می‌باشد. علاوه بر این مراکز خریدی همچون رویال مال، مرکز تجاری، بازار زیتون، کیش مال، پردیس یک و... فاصله بسیار کمی با این هتل دارند و تجربه یک خرید به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان می‌آورد. پارک دلفین‌ها و باغ پرندگان، شهر زیرزمینی کاریز و... فاصله بیشتری با هتل دارند؛ اما باز هم با ودرو کمتر از ده دقیقه در راه خواهید بود. دورترین و مهم‌ترین جاذبه کیش به این هتل نیز کشتی یونانی است که حدود 20 دقیقه تا آنجا فاصله دارد.

 

جاذبه های گردشگری اطراف هتل شایگان

 

خرید تور کیش از شیراز هتل شایگان با کمترین نرخ تورهای داخلی!

 

قوانین هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش همانند تمام هتل‌های کشور قوانین خود را دارد و بهتر است میهمانان قبل از رزرو این هتل با این مقررات آشنایی داشته باشند. در این صورت احتمال اینکه مشکلی بین میهمان و پرسنل هتل پیش بیاید، به حداقل می‌رسد. از جمله مهم‌ترین قوانین هتل شایگان عبارت‌اند از:

 

        - ساعت تحویل اتاق (چِک این) در هتل شایگان 2 ظهر و ساعت تخلیه اتاق (چک اوت) 12 ظهر است.

        - هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان می‌باشد.

        - چنانچه خانواده‌ای دارای دو کودک بین 2 تا 5 سال باشند، به کودک دوم هزینه تعلق می‌گیرد.

        - قوانین کنسلی و استرداد مبلغ، از جمله قوانین متغییر در هتل‌ها است. در نتیجه هر زمان که تصمیم گرفتید اطلاعاتی درباره قانون کنسلی هتل مورد نظر بدست آورید، باید به صورت مستیم با هتل ارتباط برقرار کنید.

        - ترانسفر رایگان فرودگاهی باید 24 ساعت قبل از ورود به هتل اعلام شود. 

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: معرفی هتل مارینا پارک کیش 

 

قوانین هتل شایگان کیش

 

سایت هتل شایگان کیش

 

هتل شایگان کیش به عنوان یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره جزیره کیش در تلاش است علاوه بر ارتقا خدمات و امکانات هتل، زیر ساخت‌های اینترنتی نظیر سایت و شبکه‌های اجتماعی خود را جهت ارتباط بیشتر با مردم افزایش دهد. سایت رسمی هتل شایگان کیش با ارائه اطلاعات و اخبار مهم، امکانات و انواع اتاق‌ها یکی از بهترین منابع برای کسب اطلاعات درباره این هتل قبل از سفر است. در بخش بلاگ این سایت نیز می‌توانید مطالب جذاب و خواندنی درباره گردشگری و سفر را بخوانید و ساعت‌ها سرگرم شوید. 

 

تلفن هتل شایگان: 07644467424

رزرو هتل شایگان کیش: 09347687166

 

برای رزرو تور کیش با هتل شایگان می توانید با کارشناسان تورگردان تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید، کارشناسان ما با صبوری سوالت شما را پاسخ می‌دهند. همچنین در صورتی که تجربه اقامت در هتل شایگان کیش را دارید، می توانید از طریق درج کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

 

نظرات هتل شایگان کیش

 

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت هتل شایگان، رضایت میهمانان این هتل است. هتل شایگان کیش نظرات مثبت زیادی را از سوی میهمانان خود دریافت کرده و ارتقا خدمات و رفع مشکلات نظرات منفی را درباره خود به حداقل رسانده است. بیشترین امتیاز این هتل از سوی گردشگران به صبحانه هتل شایگان کیش، برخورد بسیار عالی پرسنل و ترنسفر هتل تعلق گرفته گرفته است. علاوه بر این موقعیت مکانی خوب هتل و تمیز بودن اتاق‌ها نیز امتیاز بالایی را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین اغلب میهمانان هتل از فرسوده بودن حمام، سرویس بهداشتی و نامناسب بودن کفپوش اتاق‌ها ناراضی بودند. 

 

نقشه هتل شایگان کیش

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل شایگان کیش از هتل های پنج ستاره است که علی رغم داشتن امکانات بی نظیر از قیمت مناسبی برخوردار است. این هتل در سال ۱۳۸۲ در مرکز جزیره و در دل بازارهای مهم شهر آغاز به کار کرد و از آن زمان به بعد به دلیل برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی پُر شمار و دکوراسیون شیک و لوکسِ اتاق هایش با استقبال گردشگران تور کیش مواجه شده است. شما هم می توانید تور کیش با هتل شایگان را تجربه کنید.

انتشار :  27 آذر 1400 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
جاذبه های گردشگری اطراف هتل شایگان
  • جاذبه های گردشگری اطراف هتل شایگان
  • عکس سوئیت های هتل شایگان کیش
  • استخر هتل شایگان کیش
  • قوانین هتل شایگان کیش
  • معرفی هتل شایگان کیش
  • امکانات تفریحی هتل شایگان کیش
  • اتاق های هتل شایگان کیش
  • عکس هتل شایگان کیش
  • منوی صبحانه هتل شایگان کیش
  • هتل-شایگان-کیش-تورگردان (1)
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد