معرفی هتل ارم مشهد(همه آنچه قبل از رفتن باید بدانید)

هتل-ارم مشهد

 

هتل ارم مشهد هتلی سه ستاره در نزدیکی حرم مطهر امام رضا است. کمتر کسی است که آرزوی سفر زیارتی به مشهد را نداشته باشد. زائرانی هستند که با همه‌ی هیاهو و ازدحام خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا، باز هم ترجیح می‌دهند در یکی از هتل‌های نزدیک به حرم اقامت کنند تا بیشتر و به سهولت بتوانند به بارگاه امام هشتم مشرّف شوند. در این مطلب قصد داریم یکی از هتل‌های سه ستاره نزدیک به حرم را به شما معرفی کنیم تا هم سفری مقرون به صرفه را تجربه کنید و هم به راحتی بتوانید از جاذبه‌های گردشگری شهر بازدید کنید. با «معرفی هتل ارم مشهد» همراه ما باشید.

 

آنچه در این مطلب می‌خوانید: (کلیک کنید)

 

معرفی هتل ارم مشهد

امکانات هتل ارم مشهد

انواع اتاق‌های هتل ارم مشهد

فاصله هتل ارم تا حرم امام رضا (ع)

تور هتل ارم مشهد از شهرهای مختلف

نظرات میهمانان هتل ارم مشهد

 

هتل ارم مشهد

 

معرفی هتل ارم مشهد

 

«هتل ارم مشهد» از آن دسته هتل‌هایی است که با وجود نزدیکی به حرم، داخل طرح ترافیک شهری نیست و مسافران به راحتی می‌توانند در روزهای زوج و فرد به آن رفت و آمد داشته باشد. از این گذشته با وجود ترنسفر هتل به حرم مطهر، دیگر نیازی به رانندگی کردن وجود ندارد. راه دیگر این است که با پای پیاده برای زیارت راهی شوید. از این طریق با فضای شهری و کوچه پس کوچه‌های مشهد نیز بیشتر آشنا می‌شوید. شاید در این میان با خیابان‌هایی مواجه شوید که از طرح‌های توسعه و بازسازی شهری به دور مانده باشند و بافت قدیمی و تاریخی مشهد را به نمایش بگذارند.  

هتل ارم در سال 1384 فعالیت خود را آغاز نمود و با داشتن 41 باب واحد اقامتی در یک ساختمان 5 طبقه از زائران عزیز به بهترین شکل میزبانی می‌کند. این هتل در سال 1394 به منظور افزایش سطح کیفی خدمات مورد بازسازی قرار گرفت و آخرین بازسازی خود را در سال 1401 به پایان رساند. به طوری که هنوز هم از نظر امکانات در حد هتل‌های پنج ستاره کنونی است. بدون شک سفر با تور مشهد و اقامت در هتل ارم راضی و خشنود خواهید بود. زیارتتان مقبول درگاه احدیت.

 

معرفی هتل ارم مشهد

 

امکانات هتل ارم مشهد

 

امکانات هتل ارم مشهد به گونه‌ای برای میهمانان فراهم شده است که نیاز آنان را به طور کامل برطرف کرده و اقامتی به یاد ماندنی را برایشان رقم می‌زند. اگر می‌خواهید با امکانات و خدمات هتل ارم بیشتر آشنا شوید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

 

رستوران های هتل ارم مشهد

 

رستوران هتل ارم مشهد در طبقه منهای یک با ظرفیت 110 نفر قرار گرفته است. در این رستوران غذاهای ایرانی و با کیفیت سرو می‌شود و نوع سرو غذا در آن بسته است. از آنجا که صبحانه هتل ارم مشهد رایگان است تمامی میهمانان اگر شده تنها برای صبحانه، صبح‌ها به این رستوران مراجعه می‌کنند و در آنجا می‌توانند با سایر همسفرانشان بازدید داشته باشند. افرادی که به صورت گروهی سفر می کنند معمولا در این فرصت همگی از اتاق‌هایشان بیرون می‌آیند و شروع به تعریف کردن برنامه‌های روز گذشته کرده و برای روزی که در پیش رو دارند برنامه‌های جدید می‌چینند و رستوران پر از سر و صدا و شور و نشاط می‌شود.

 

رستوران هتل سه ستاره ارم مشهد

 

به دلیل کیفیت خوب غذای رستوران هتل سه ستاره ارم مشهد، بسیاری از گردشگران تور مشهد و میهمانان این هتل اتاق‌هایشان را به صورت فولبرد رزرو می‌کنند و از این طریق با همان قیمتی که اتاق را رزرو کرده‌اند می‌توانند وعده‌های نهار و شام را نیز در رستوران هتل نوش جان کنند. البته امکان سفارش غذا به صورت جداگانه نیز وجود دارد و معمولا میهمانانی که اتاقشان معمولی بوده نیز یک یا دو وعده از غذایشان را در رستوران هتل می‌خورد.

کرایه اتاق به صورت فولبرد مزایا و معایبی دارد. از محاسن آن این است که دیگر دغدغه پیدا کردن غذای خوب و رستوران وجود ندارد ولی از معایب آن این است که باید حتما در تایم نهار خود را به هتل برسانید؛ چون سرو غذا در ساعت‌های مشخصی صورت می‌گیرد. اگر احساس می‌کنید برنامه شلوغی در مدت اقامتتان در مشهد دارید، می‌توانید از رستوران‌های دیگر در سطح شهر استفاده کنید. خوشبختانه شهر مشهد از نظر رستوران به هیچ وجه با کمبود مواجه نیست و نزدیک به تمامی مراکز مهم شهری از قبیل مراکز زیارتی و جاذبه‌های گردشگری و حتی داخل بسیاری از مراکز خرید رستوران‌هایی برای تهیه غذای ایرانی یا فست فود وجود دارد.

 

امکانات رفاهی هتل ارم مشهد

 

از امکانات رفاهی هتل سه ستاره ارم که برای امنیت خاطر میهمانان فراهم شده است می‌توان به امکاناتی همچون زنگ هشدار، کپسول آنش نشانی، سیستم تهویه مطبوع، پله اظطراری و سیستم اعلام حریق در هتل اشاره کرد. آن دسته از میهمانان هتل که توانایی عبور و مرور از طریق پلکان‌ها را ندارند می‌توانند از طریق آسانسور رفت و آمد کنند.

هتل ارم با برخورداری از اتاق چمدان، گردشگران را برای دغدغه دیر رسیدن یا ساعت چک این و چک اوت برطرف کرده است. اگر به دلیل پر بودن اتاق‌ها، میهمانان کمی در تحویل یا تخلیه اتاق معطل شدند می‌توانند چمدان‌هایشان را در اتاق مخصوص گذاشته و در این فاصله از وقتشان برای زیارت و خرید سوغات استفاده کنند.

 

امکانات هتل ارم مشهد

 

همچنین در تمامی اتاق‌های هتل ارم مشهد سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی وجود دارد. با این حال در لابی نیز سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی برای خانم‌ها و آقایان احداث شده است. سرویس‌های بهداشتی بسیار تمیز و قابل قبول است و در طبقات هتل نیز سرویس‌هایی مجزا تعبیه شده است.

افرادی که برای مقاصد اداری و تجاری به مشهد آمده‌اند می‌توانند از امکاناتی همچون فکس، پرینتر، صندوق امانات و غیره استفاده لازم را ببرند. هتل ارم علاوه بر تمامی موارد ذکر شده با ارائه خدمات تور، گردشگران را به گشت و گذار در شهر مشهد نیز دعوت می‌کند.   

خدمات خانه داری، خدمات باربری، اینترنت، تلفن لابی و سرویس حرم از دیگر خدمات هتل محسوب می‌شود. سرویس‌ها به صورت رایگان میهمانان را به حرم می‌برند و می‌آورند ولی به دلیل محدودت ترافیکی ناچارند در فاصله‌ای کمی دورتر از حرم نگه دارند. اگر این میزان پیاده روی هم برایتان مشکل ساز می‌شود بهتر است از اتوبوس‌های تندرو استفاده کنید که از محدودیت ترافیکی مستثنی هستند و زائران را در نزدیک‌ترین مکان به حرم امام رضا پیاده می‌کنند. لازم به ذکر است که هتل ارم مشهد پارکینگ اختصاصی ندارد ولی به راحتی می‌توان در خیابان‌های اطراف ماشین را پارک کرد.

ارائه تمامی این امکانات به همراه پرسنلی کارآزموده و حرفه‌ای مسافران تور مشهد را از این هتل راضی نگه داشته است.

 

اتاق های هتل ارم مشهد

 

هتل سه ستاره ارم مشهد اتاق‌ها و سوئیت‌های متنوعی با توجه به تعداد نفرات دارد. این اتاق‌ها بسیار شیک بوده و تمیزی اتاق های هتل ارم مشهد نظرات میهمانانش را به خوبی جلب کرده است. اتاق‌ها را به صورت فولبرد نیز می‌توان رزرو نمود. وقتی اتاقی فولبرد باشد علاوه بر صبحانه رایگان وعده‌های نهار و شام را نیز به میهمانان عرضه می‌شود. در غیر اینصورت اتاق‌های معمولی تنها صبحانه رایگان دارند.

 

 انواع اتاق‌های این هتل عبارت‌اند از:

 

1. اتاق دو تخته دبل با ظرفیت یک نفر اضافه

2. اتاق دو تخته توئین با ظرفیت یک نفر اضافه

3. اتاق سه تخته بدون ظرفیت نفر اضافه

4. اتاق پنج تخته بدون ظرفیت نفر اضافه

 

اتاق های هتل ارم مشهد

 

امکانات مشترک اتاق‌های هتل ارم مشهد

 

در اتاق های هتل ارم مشهد امکانات متنوعی از قبیل تلفن، اینترنت، یخچال، سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، مبلمان، سیستم تهویه هوای مناسب، سرویس بهداشتی ایرانی، دمپایی، لوازم بهداشتی، کمد لباس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم گرمایش و سرمایش و مینی بار با هزینه و... موجود است.

 

فاصله هتل ارم مشهد تا حرم و جاذبه‌های گردشگری

 

هتل ارم مشهد در امام رضای 74 قرار گرفته است؛ یعنی از یک سو در یک خیابان منتهی به حرم و رو به گنبد و بارگاه حرم امام رضاست و از سوی دیگر به ترمینال اتوبرسرانی سفرهای بین راهی بسیار نزدیک است. این هتل با خودرو 5 دقیقه تا حرم فاصله دارد ولی اگر از اتوبوس‌های BRT استفاده کنید که مشمول طرح ترافیک نیستند، این مدت زمان بسیار کمتر می‌شود. فاصله هتل ارم مشهد تا فرودگاه  نزدیک به بیست دقیقه و تا راه آهن حدود یک ربع است.

این میزان فاصله از حرم مطهر و ازدحام شهری مشهد باعث شده اقامت در این هتل به اقامتی راحت و بی درسر تبدیل شود و از سوی دیگر قیمت مناسب هتل، گردشگران تور مشهد را شگفت زده کند.

 

فاصله هتل سه ستاره ارم مشهد تا حرم

 

هتل ارم مشهد دسترسی آسانی به شهر بازی کودکان در سرزمین بازی‌ها دارد که برای گروه‌های سنی مختلف از کودکان تا بزرگسالان جذاب است. این شهربازی در ترمینال اتوبوسرانی قرار دارد. از دیگر جاهای دیدنی مشهد که نزدیک به هتل ارم باشند، می‌توان به پارک گیاه‌شناسی مشهد، پارک ریحانه، پارک جنگلی غدیر و آرامگاه خواجه اباصلت اشاره کرد. در ضمن دیدنی‌ها و تفریحات منطقه سیدی همچون منطقه گردشگری و تفریحی هفت حوض، کوه‌های مخصوص کوهنوردی و پردیس سینمایی اطلس دسترسی بسیار آسانی به این هتل دارد.

 

این مطلب را نیز می‌پسندید: مراکز خرید مشهد

 

اگر قصد رفتن به بازارهای مشهد را داشته باشید از هتل ارم می‌توانید به آسانی و در عرض یک ربع خود را به بازار رضا برسانید؛ ولی این بازار بیشتر یک بازار سنتی و تاریخی است که برای تهیه سوغاتی همچون زعفران، زرشک، سنگ های قیمتی، نقره جات و تسبیح می‌توان روی آن حساب باز کرد. اگر به دنبال پوشاک هستید چند دقیقه‌ای تا بازارهای هفده شهریور پیاده روی کنید و یا از طریق مترو به سایر مراکز خرید مشهد بروید. در جدول زیر فاصله هتل سه ستاره ارم تا دیگر مکان های دیدنی مشهد را آورده‌ایم.

 

آدرس هتل ارم مشهد: خیابان امام رضا، نبش امام رضا 74

 

جاذبه گردشگری

مسافت تا هتل ارم مشهد

مدت زمان رسیدن به مقصد

پارک میرزا کوچک خان

2 کیلومتر و 960 متر

5 دقیقه با خودرو

باغ خونی

3 کیلومتر و 170 مر

6 دقیقه با خودرو

سینما هویزه

4 کیلومتر و 607 متر

8 دقیقه با خودرو

پارک کوهسنگی

6 کیلومتر و 766 متر

10 دقیقه با خودرو

مرکز خرید پروما

10 کیلومتر و 777 متر

18 دقیقه با خودرو

پارک ملت مشهد

11 کیلومتر و 509 متر

17 دقیقه با خودرو

سرزمین موج‌های آبی

16 کیلومتر و 960 متر

25 دقیقه با خودرو

باغ وحش وکیل آباد

21 کیلومتر و 7 متر

30  دقیقه با خودرو

ییلاقات طرقبه و شاندیز

حدود 26 کیلومتر

40 دقیقه با خودرو

 

 

شماره تلفن هتل ارم مشهد

 

تور هتل ارم مشهد از شهرهای مختلف کشور

 

شهر مشهد پایتخت معنوی و قطب گردشگری شرق کشور به شمار می‌رود و در تمام ایام سال، گردشگران و زائران برای زیارت امام رضا (ع) و گشت و گذار در شهر، مشهد را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. هتل ارم را می‌توان در شمار هتل‌‌های ارزان قیمت مشهد دانست. به همین دلیل تور هتل ارم مشهد با کمترین قیمت قابل رزرو بوده و اقامتی ماندگار را برایتان رقنم می‌زند. برای خرید این تور می‌توانید با کارشناسان ما در تورگردان تماس حاصل فرمایید و علاوه بر رزرو تور از تخفیف‌های شگفت‌انگیز و آفرهای گردشگری مجموعه بهره‌مند شوید.

 

جهت مشاهده قیمت و خرید تور هتل ارم مشهد با کمترین قیمت کلیک کنید

 

نظرات میهمانان هتل ارم مشهد

 

در ارزیابی‌ها نظافت این هتل سه ستاره امتیاز 80 درصد، رعایت سکوت و آرامش 80 درصد، کیفیت غذا 70 درصد و ارزش اقامت نسبت به قیمت نیز 70 درصد نظر مشتریان را جلب کرده است. هتل سه ستاره ارم در عین تمیز و مرتب بودن قیمت بسیار مقرون به صرفه‌ای دارد و تقریبا همه میهمانان این هتل از قیمت آن به تناسب خدماتش رضایت کامل داشته‌اند. با این حساب اقامت در این هتل می‌تواند بسیار خاطره‌انگیز و رضایت بخش باشد.

 

شماره تلفن هتل ارم مشهد: 05138532571

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

هتل ارم مشهد یکی از بهترین هتل‌های سه ستاره نزدیک به حرم است. به همین دلیل موقعیت مکانی خوب این هتل نسبت به حرم امام رضا (ع)، مراکز خریدی همچون بازار رضا و مراکز خرید هفده شهریور و همچنین جاذبه‌های گردشگری سبب محبوبیت این هتل در بین زائران شده است. با اقامت در هتل سه ستاره ارم سفری مقرون به صرفه را تجربه کرده و از اقامت خود لذت خواهید برد. در ادامه این مطلب به معرفی هتل ارم مشهد پرداخته‌ایم.

انتشار :  10 مرداد 1398 به روزرسانی :  4 مرداد 1402 نویسنده :   زهرا بادفرسا
تصاویر مرتبط
فاصله هتل سه ستاره ارم مشهد تا حرم
  • فاصله هتل سه ستاره ارم مشهد تا حرم
  • امکانات هتل ارم مشهد
  • رستوران هتل سه ستاره ارم مشهد
  • هتل ارم مشهد
  • معرفی هتل ارم مشهد
  • شماره تلفن هتل ارم مشهد
  • اتاق های هتل ارم مشهد
اشتراک گذاری
مقالات مرتبط
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد