هتل جواد مشهد از مشهورترین هتل های چهار ستاره نزدیک به حرم

هتل جواد مشهد

هتل جواد از راحت ترین و مرفه ترین مراکز اقامتی مشهد به شمار می رود چون در قدم اول با اقامت در هتلی چهارستاره که تنها 5 دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) فاصله دارد مشکل رفت و آمد به حرم و زیارت به کلی حل شده است. دوم اینکه بعد از «معرفی هتل جواد مشهد» متوجه خواهید شد که این مرکز اقامتی جزو بهترین هتل های مشهد با جدیدترین امکانات رفاهی است. تا جایی که امکانات هتل جواد مشهد با هتل های پنج ستاره قابل مقایسه است. 

 

معرفی هتل جواد مشهد

 

پایتخت معنوی جهان اسلام هر ساله پذیرای ده ها میلیون گردشگر مذهبی از نقاط مختلف ایران و جهان است. این همه مسافر به بهترین نحو در مشهد پذیرایی می شوند و از اقامت در هتل های شایسته این شهر بهره مند می گردند. 

 

معرفی هتل جواد (4 ستاره تاپ)

معرفی هتل 4 ستاره جواد

 

برای رزرو تور مشهد هتل جواد از قیمت گرفتن شروع کن؛ نگاه کردن به قیمت‌ها هیچ خرجی نداره

 

هتل چهارستاره جواد به افتخار فرزند امام هشتم شیعیان، امام جواد (ع)، اینگونه نامگذاری شده و تا ورودی باب الجواد در صحن جامع رضوی تنها 5 دقیقه فاصله دارد. هتل در خیابان امام رضا ۳ قرار گرفته و از قاب پنجره اتاق های آن گنبد طلای حرم با ابهت تمام دیده می شود. نعمت همجواری با حرم، آرزوی بیشتر افرادی است که تور مشهد را انتخاب می کنند و از راه های زمینی و هوایی خود را به پایتخت معنوی جهان اسلام می رسانند.

هتل جواد از با شکوه ترین هتل های 4 ستاره مشهد است که در سال 91 با بهترین امکانات آغاز به کار کرده است. این هتل، چهارستاره تاپ به شمار می رود و نوع اتاق ها و تجمل دکوراسیون و سرویس های آن تنه به تنه هتل های پنج ستاره مثل هتل درویشی مشهد می زند. کارکنان هتل جواد به خوبی اهمیت خدمت به زائران بارگاه منور رضوی را دریافته اند و همچون خادمان آستان مبارکش به بهترین نحو از میهمانانِ رضوی پذیرایی می کنند. پرسنل مجرب و کارآزموده هتل توانسته اند به خوبی رضایت میهمانان را در نظرسنجی ها جلب کنند.

 

هتل 4 ستاره تاپ جواد

 

هتل جواد در 8  طبقه بنا شده و دارای 105 واحد اقامتی مشتمل بر اتاق هایی در انواع 2 تخته، 3 تخته، سوئیت های رویال و VIP است. کارکنان بخش خانه داری هر روز به نظافت اتاق ها مشغول می شوند و در این زمینه نیازی به درخواست خدمات خانه داری به صورت مجزا و فوق العاده احساس نمی شود. 

اقامت در هتل جواد مشهد با دسترسی به ایستگاه های اتوبوس بی آر تی و قطار شهری مشهد رفتن به بازار رضا، پاساژهای خیابان هفده شهریور، موزه مردم شناسی، پایانه مسافربری، قطار شهری، راه آهن و فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد را آسان کرده است.

 

اتاق مراکشی هتل جواد

 

هتل از سال 1391 آماده خدمت رسانی به زائران امام رضا بوده و از بهترین چشم انداز گنبد و بارگاه حرم برخوردار است. هتلِ 8 طبقه جواد با نیت فرزند امام 8 ام، امام جواد، اینگونه نام گرفته و فاصله چندانی با ورودی باب الجوادِ حرم در خیابان اندرزگو(خسروی نو) ندارد. اتاق هایی در انواع vip  و معمولی در اندازه های دو تخته، سه تخته، سوئیت و غیره مجهز به امکانات کامل با کارکنانی محترم و گوش به فرمان در هتل جواد انتظار مهمانان را می کشند. از امتیازات هتل جواد ایمنی مثال زدنی آن و خدماتی نظیر صرافی، روم سرویس 24 ساعته، اسموکینگ روم، خدمات بیدارباش، امکانات مخصوص توانیابان و... است.

هتل جواد علاوه بر مسافران و زائران، با خدماتی همچون سالن های پذیرایی در خدمت مشهدی های محترم برای برپایی مراسم جشن یا عزاداری است. در امام رضای 3 و در امتداد خیابانی که هتل های مشهوری مثل هتل الماس نوین مشهد در آن قرار گرفته احداث شده و دسترسی آسانی به بازارهای رضا، خیابان های اندرزگو و مراکز مهم شهری دارد. برای آن هایی که با خودروی شخصی به مشهد سفر کرده اند خبرِ خوش این است که هتل جواد سه طبقه پارکینگ اختصاصی دارد و به راحتی می توانند خودشان از هتل به جاهای دیدنی مشهد بروند. 

 

 

مزایای هتل جواد مشهد

چشم انداز گنبد حرم از پنجره های هتل

پارکینگ اختصاصی سه طبقه

پیاده روی تا حرم تنها 5 دقیقه

امکانات هتل جواد در حد هتل های 5 ستاره

دسترسی آسان به بازار، مترو و جاذبه ها

 

 

امکانات هتل جواد مشهد

امکانات هتل جواد

 

هتل جواد از امکانات و خدمات رفاهی و گردشگری زیادی برخوردار است. امکانات و خدمات رفاهی هتل جواد مواردی همچون آسانسور، لاندری، آنتن مرکزی، سیستم اعلان حریق، تاکسی سرویس، آنتن مرکزی، خدمات اتاق 24 ساعته، سیستم اعلان حریق، صرافی، خدمات VIP، نمازخانه، مرکز خرید برای تهیه صنایع دستی و سوغات مشهد، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش، سرویس‌ های بهداشتی ایرانی و فرنگی، اتاق سیگار، آنتن مرکزی، بیزنس سِنتر و همینطور امکانات مربوط به معلولین و توانیابان است.

امکانات تفریحی هتل نیز مشتمل بر تور مجازی، مجموعه آبی و سالن های ورزشی، رستوران ‌های مختلف از جمله فست فود، کافی شاپ و غیره با سرو انواع غذاها و نوشیدنی های دلپذیر است.

 

این مطلب را نیز می پسندید: معرفی هتل مدینه الرضا مشهد

 

 

امکانات رفاهی هتل جواد

 

آسانسور

بیزنس سِنتر

تاکسی سرویس

اتاق چمدان

اعلان حریق

صرافی

خدمات بیدار باش

خدمات اتاق 24 ساعته

اتاق سیگار

آنتن مرکزی

امکانات معلولین

لاندری (خشکشویی)

 

مرکز خرید برای تهیه صنایع دستی و سوغات مشهد

 

تور مجازی

مجموعه آبی

سالن های ورزشی

فست فود

کافی شاپ

پارکینگ

 

 

اگر با خودروی شخصی به مشهد سفرکرده اید خوب می دانید که پارکینگ های اطراف حرم همیشه شلوغ است. خوشبختانه می توانید خودروی خود را بدون دغدغه ی پیدا کردن جای پارک، به پارکینگ هتل جواد ببرید. پارکینگ هتل در 3 طبقه با جدیدترین سیستم ها مثل دوربین مدار بسته و شبکه کنترل ورود و خروج خودروها تجهیز شده و از امنیت زیادی برخوردار است. این پارکینگ برای میهمانان هتل جواد رایگان است.

 

صبحانه هتل جواد

 

پیشنهاد می شود قبل از رزرو هتل، درخواست استفاده از پارکینگ را از طریق پشتیبان های تور مطرح کنید تا با مشکل کمبود فضای پارکینگ مواجه نشوید، هر چند که با انتخاب تور مشهد هتل جواد، تمام این امکانات و خدمات را به صورت یک جا به دست خواهید آورد.

 

برای رزرو تور هتل جواد مشهد و برخورداری از خدمات رایگان هتل همین حالا اقدام کنید و برنامه زیارت را بچینید. 

 

فاصله هتل جواد تا مراکز خرید مهم شهر مشهد مثل زیست خاور، الماس شرق، بازار بین المللی سپاد و مجتمع تجاری پروما با وسایل حمل و نقل عمومی بین نیم ساعت تا 60 دقیقه است.

از فرودگاه تا هتل جواد حدود ۷ کیلومتر، تا ایستگاه راه آهن حدود ۵ کیلومتر، تا ترمینال اتوبوس حدود ۲ کیلومتر، تا نزدیک ترین ایستگاه مترو حدود ۵۰۰ متر و تا نزدیکترین ایستگاه اتوبوس تنها چند قدم راه است.

 

فاصله تا حرم

5 دقیقه

فاصله تا زیست خاور

30 دقیقه با خودرو

فاصله تا الماس شرق

30 دقیقه با خودرو

فاصله تا بازار سپاد و پروما

30 دقیقه با خودرو

فاصله تا مترو

10 دقیقه

فاصله تا فرودگاه

40 دقیقه

فاصله تا راه آهن

10 دقیقه

فاصله تا ترمینال اتوبوسرانی

15 دقیقه

فاصله تا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس

تنها چند قدم

 

 

اتاق های هتل جواد مشهد

اتاق ملل هتل جواد

 

اتاق‌ های لوکس، چشم گیر و تر و تمیز هتل 4 ستاره جواد، با دکوراسیون و طراحی متفاوت توجه میهمانان این هتل و مسافران داخلی و خارجی مشهد را جلب کرده است.  بزرگترین اتاق های هتل جواد به سبک ملل مختلف احداث شده و زیبایی آن را دو چندان کرده است.

این اتاق ‌ها عبارتند از:

  • اتاق دبل (با یک تخت 2 نفره)،
  • اتاق تویین ( دو تخت 1 نفره)،
  • سه تخته،
  • سوییت رویال،
  • سوییت VIP،
  • اتاق مراکشی،
  • اتاق فرانسوی،
  • اتاق ایتالیایی،
  • اتاق سنتی
  • اتاق ماه عسل برای زوج های جوانی که تمایل دارند زندگی مشترکشان را در جوار بارگاه منور عالم آل محمد آغاز کنند.

همه اتاق‌ های هتل 4 ستاره جواد با صندوق امانات اختصاصی، پکیج ‌های بهداشتی مثل دمپایی یک بار مصرف، حوله، ملحفه و... تجهیز شده اند.

 

این مطلب را نیز می پسندید: معرفی هتل بین المللی قصر

 

سایت هتل جواد

 

اتاق سوئیت رویال هتل جواد

شکوه و جلال سوئیت رویال هتل جواد که قابل مقایسه با اتاق های لوکس هتل قصر طلایی مشهد است، توجه میهمانان داخلی و خارجی را جلب کرده و همه آن ها را از تجربه اقامتی لوکس در هتل های نزدیک به حرم در مشهد راضی نگه داشته است. این سوئیت دارای دو اتاق بزرگ برای نشیمن و خواب است. هر دو اتاق، دلباز، تمیز، مرتب و مجهز به سرویس های خواب و مبلمانی بسیار شیک است.

امکانات سوییت:

  • تخت ۱۶۰ سانتیمتری برای خواب راحت و آسوده،
  • اتاق نشیمن با مبلمان چند نفره و میز،
  • کتری برقی،
  • مینی بار،
  • تلویزیون اِل سی دی ۲۶ اینچی با شبکه ‌های خبری ماهواره ای،
  • سیستم تهویه،
  • خدمات ۲۴ ساعته اتاق 

سایر امکانات:

  • صندوق امانات،
  • سشوار،
  • پکیج های بهداشتی،
  • دمپایی یکبار مصرف،
  • حوله و ملحفه با بهترین کیفیت ها 

 

رستوران های هتل جواد

رستوران هتل جواد

 

رستوران اصلی هتل چهارستاره جواد با فضایی شیک، وسیع و دلنشین، محیطی آرام را برای لذت بردن از غذاهای متنوع و دلچسب فراهم کرده است. منوی غذاها از تنوع زیادی برخوردار است و غذاهای کبابی، انواع خورشت ها، غذاهای بین المللی و... را به لطف سرآشپزهای حرفه ای در خود جای داده است. تنوع غذاها در رستوران هتل جواد مشهد هیچ ذائقه ای را بی پاسخ نگذاشته است. علاوه بر اینکه در تهیه خوراکی ها و پیش غذاها نهایت دقت در کیفیت و بهداشت رعایت شده است.  

وعده صبحانه برای مهمانان هتل جواد رایگان است. این سرویس از ساعت 7 صبح شروع می شود و تا ساعت 10 ادامه پیدا می کند. این تایم 3 ساعته باعث می شود که همه مهمانان، چه آن هایی که سحرخیزتر هستند و چه آن هایی که به استراحت بیشتر نیاز دارند، بتوانند خودشان را به صبحانه بوفه برسانند.  

در هتل جواد 3 سالن پذیرایی و رستوران جداگانه با گنجایش حدود 400 نفر وجود دارد که عموما برای برگزاری جشن ها و مهمانی ها در مناسبت های مختلف مراسم، جشن ها و مهمانی ها رزرو می شود.

همانطور که از معرفی هتل جواد مشهد متوجه شدید علاوه بر موارد ذکر شده، فضاهای دیگری مثل کافی شاپ، فست فود جزو «امکانات هتل جواد مشهد» به شمار می رود و باعث شده میهمانان هتل گزینه های زیادی برای انتخاب پیش روی خود داشته باشند.  

 

وضعیت آب و هوا
خلاصه مقاله

معرفی هتل جواد مشهد؛ از راحت ترین و مرفه ترین مراکز اقامتی مشهد در چند قدمی حرم مطهر امام رضا (ع) با چشم اندازی از گنبد طلا | در این مقاله معرفی امکانات هتل جواد مشهد و نظرات مسافرانی را که به آنجا سفر کرده اند خواهید خواند. شما نیز تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

انتشار :  10 مرداد 1398 به روزرسانی :  3 مرداد 1402 نویسنده :   عفیفه خدنگی
تصاویر مرتبط
رستوران هتل جواد
  • رستوران هتل جواد
  • اتاق مراکشی هتل جواد
  • صبحانه هتل جواد
  • امکانات هتل جواد
  • معرفی هتل 4 ستاره جواد
  • اتاق ملل هتل جواد
  • هتل 4 ستاره تاپ جواد
  • معرفی هتل جواد مشهد
  • سایت هتل جواد
  • هتل جواد مشهد
اشتراک گذاری
درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید
در رابطه با این مطلب دیدگاهی وجود ندارد